Versetul zilei

12 noiembrie 2015

Frumusetea umblarii cu Dumnezeu!

Ori de câte ori zic: „Mi se clatină piciorul!”, bunătatea Ta, Doamne, mă sprijină totdeauna. Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul. 
Ps. 94:18-19 
 
Imi place tare mult dimineata obiceiul celor de la RVE, in fiecare zi citesc un psalm pentru noi ascultatorii. 
Bineinteles acest psalm ma gaseste intotdeauna in trafic si azi de dimineata a fost citit Psalmul 94.
M-am bucurat sa aud aceste cuvinte de incurajare.
Atunci cand mi se clatina piciorul...bunatatea Domnului ma sprijina!
De cate ori oare nu am simtit ca picioarele noastre tremura....? 
Ce remediu ati folosit ca terapie? 
Oare nu Cuvantul Domnului ne-a intarit intotdeauna in momentele noastre dificile pe cale? Sau...ce altceva mai bun decat bunatatea Domnului aratata fata de noi ne-a ajutat sa ne ridicam si sa mergem mai departe? Prin insasi faptul ca nu ne-a pedepsit pentru momentele in care am alunecat sau am dat faliment...Dumnezeu ne-a aratat cat de mult ne iubeste si ne-a aratat cat de bun este cu noi.
Psalmistul continua si spune: "Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul". 
Sa fii stiut oare ca vom ajunge si noi sa traim asemenea vremuri?
Adevarul este ca tot mai mult cel rau cauta sa isi lase amprenta peste viata noastra, incercand sa aduca in inima noastra tot felul de ganduri, si nu unul...ci cu gramada. Dar stiti care este frumusetea umblarii cu Dumnezeu? Nici in asemenea situatii...nu ne lasa singuri, ci mangaierile Sale ne invioreaza sufletul.
Doamne..cate avantaje avem si cat de minunat este sa umblam cu Tine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu