Versetul zilei

13 noiembrie 2015

Cand primeste rugaciunea mea raspuns?

Fiecare zi este aproape la fel, avem fiecare aproximativ acelasi program.
Copiii - scoala, casa, teme, somn si de la capat. Adultii - servici, casa, probleme, eventual somn(daca nu insomnii)...si iar de la capat. Nu stiu daca difera vreo zi de alta, ma refer in viata noastra pamanteasca.
Ne facem un program bine stabilit pentru fiecare zi, insa in framantarea aceasta care ne-a cuprins, ma intreb, cat timp acordam pentru suflet?
Cat timp petrecem cu Domnul in partasie? Zi de zi, si vorbesc in dreptul meu spunand-o cu rusine, ma uit cum timpul meu de partasie se scurteaza tot mai mult, si pe masura ce se scurteaza din criza de timp...intervin parca mai multe probleme.
Rugaciunea, in special cea de dimineata are un efect fantastic peste zi!
Da! Rugaciunea pe care noi o tratam uneori cu foarte mare superficialitate. Spunem in graba 2-3 cuvinte si alea sunt doar cerinte, "Doamne ajuta-ma, Doamne fii cu mine, pazeste-ma, da-mi, fa-mi, ocroteste-mi copiii, etc", cam la aceasta se rezuma rugaciunea multor crestini, rugaciunea de dimineata care ar trebui sa fie o lauda la adresa lui Dumnezeu.
Rugaciunea de dimineata ar trebui sa fie o explozie de  cuvinte de lauda, de glorificare, de slava la adresa Dumnezeului nostru. Din cauza presiunii zilnice am redus-o la cateva cuvinte, cu toate ca stim ca rugaciunile noastre au un pret enorm in fata lui Dumnezeu. Si ca sa vedem valoarea rugaciunilor noastre, am gasit un verset in Apocalipsa 5:8:
"Când a luat cartea, cele patru făpturi vii şi cei douăzeci şi patru de bătrâni s-au aruncat la pământ înaintea Mielului, având fiecare câte o alăută şi potire de aur pline cu tămâie, care sunt rugăciunile sfinţilor"
Iata ce valoare are rugaciunea mea si a ta! Sunt asezate in potire de aur, apoi sunt aduse in fata Tronului lui Dumnezeu. Acolo, in fata scaunului de domnie, este rugaciunea mea si a ta.
 Apoi a venit un alt înger, care s-a oprit în faţa altarului cu o cădelniţă de aur. I s-a dat tămâie multă, ca s-o aducă, împreună cu rugăciunile tuturor sfinţilor, pe altarul de aur, care este înaintea scaunului de domnie.
Fumul de tămâie s-a ridicat din mâna îngerului înaintea lui Dumnezeu, împreună cu rugăciunile sfinţilor. Apocalipsa 8:3-4
 La vremea hotarata de Domnul, fiecare rugaciune va primi raspuns.
Vrei raspuns la toate problemele care te incorseteaza pe zi ce trece tot mai mult?
Vino in rugaciune inaintea Lui si trateaza cu maxima seriozitate momentul rugaciunii, daca vrei ca si rugaciunea ta sa fie pusa in potirul de aur a lui Dumnezeu. Doar atunci, rugaciunea ta va primi raspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu