Versetul zilei

2 octombrie 2015

Suntem noi oare gata ?

Intr-adevar in ultima perioada nu prea reusesc sa scriu prea mult pe blog.... nicidecum atat cat mi-as dori. Motive...sunt multe, cand nu-i una e alta...si cand nu e alta, e cealalta, si tot timpul cel rau cauta sa-mi rapeasca ce este mai pretios....adica timpul. Bineinteles ca de fiecare data gasesc scuze si ma consolez spunandu-mi cumva....acesta este destinul meu, familie, servici, barbat, copii, nepoti, etc, si cred ca tot la fel ca mine sunt si altii spunand si invocand tot felul de scuze si motive in ceea ce priveste timpul  dedicat lui Dumnezeu.
In toata aceasta truda si lupta cu mine insami, de foarte multe ori mi-am promis sa fiu un Iacov care ii spune lui Dumnezeu:„Nu Te voi lăsa să pleci până nu mă vei binecuvânta.” 
Bineinteles ca nu ma refer la binecuvantarile materiale, caci stiu bine ca toate sunt trecatoare si sunt goana dupa vant, vorba lui Solomon, ci ma refer la binecuvantarile spirituale pe care le da Dumnezeu.
De prea multe ori am venit inaintea Lui si am cerut sa ma binecuvinteze doar in nevoile mele. Venim, asa cum mergem  la ”URGENTA” cand ne este rau, ”Doamne ajuta-ma, Doamne fa-mi, Doamne scapa-ma, Doamne da-mi si daca poti Doamne cat mai urgent...ca n-am timp sa astept.
Nu stiu daca mai vin si altii la Dumnezeu asa...insa eu am venit si m-am saturat sa ma tot  prezint inaintea lui Dumnezeu doar pentru a cere sa-mi faca o viata cat mai, ”fara probleme sau dileme”
Iacov a avut o lupta in aceea zi, avea nevoie de o schimbare in viata sa,  pana la aceea zi Iacov a inselat, a trisat, a excrocat pe fratele sau si chiar daca in urma binecuvantarilor tatalui sau a fost binecuvantat material, n-a fost indeajuns. Iacov vroia sa obtina o noua  binecuvantare.M-am intrebat de foarte multe ori, atunci cand a zis Iacov aceste cuvinte,
„Nu Te voi lăsa să pleci până nu mă vei binecuvânta ”, oare la ce s-a referit?
Vroia sa fie pe deplin convins ca va avea binecuvantare cat va trai daca-si va pune mana pe el aceea fiinta divina sau intr-adevar dorea o schimbare in viata sa si vroia o binecuvantare cereasca?
Mi-e greu sa cred ca se gandea la schimbare, mai degraba parea ca cere binecuvantarea ca o protectie.
Numai ca Dumnezeu nu i-a dat binecuvantarea asa cum a vrut el, ci Dumnezeu l-a schimbat la aceea intalnire si fizic si divin.Iacov a pierdut batalia cu Dumnezeu, insa a castigat o viata noua.
Cred ca  o asemenea schimbare si transformare avem nevoie cu totii. Mergem zilnic la biserica, spunem rugaciuni mai lungi, mai scurte, in functie de timpul disponibil, cerem binecuvantari, vrem sa fim atinsi....si suntem atinsi, insa culmea....schimbarea nu se produce.
Cred ca este momentul unei schimbari, a urcarii unei noi trepte in relatia cu Dumnezeu. Dumnezeu ne va da daca o cerem, insa intotdeauna in aceasta situatie trebuie sa fim gata sa acceptam cerintele lui Dumnezeu.
Suntem noi oare gata ?
Sunt cerintele Lui, oare prea mult pentru mine?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu