Versetul zilei

28 octombrie 2015

O zi binecuvantata!

Inca odata multumesc Domnului pentru serviciul pe care il am.
 Este atat de minunat sa pot face si munca de la birou, dar si sufletul sa-mi fie hranit. Ascultam un radio crestin si fratii Groza mi-au incantat sufletul, de-aceea nu am ezitat sa postez si pentru dumneavoastra aceasta cantare cu versuri minunate.
Care nu am avut  momente in viata in care ingrijorarea ne-a apasat? 
Dar slava Domnului ca El nu ne lasa si este cu noi zi de zi.
Va doresc o zi binecuvantata de Domnul Isus!


1. Lovit de valuri, sufletu-mi suspină
O, Doamne mă-ngrijorez
O, vino, Doamne, în a mea viață
Calea să-mi luminezi
Te chem, Doamne, Stânca Îndurării
Tu să mă ocrotești
Din valurile vieții mă ridică
Eu pacea Ta doresc.


R: Când întristarea grea mă apasă
Cu mine-i Domnul, El nu mă lasă
Prin îndurarea Lui eu trăiesc mereu.
/: Numai în Domnul eu am scăpare
Din mâna Lui eu primesc îndurare
Ce bun e Domnul cu mine zi de zi. :/


2. O, Domnul meu nu știu ce va fi mâine
Dar știu că Tu veghezi
Sufletul meu, Doamne, Te dorește
Speranța mea Tu ești.
M-ai mângâiat în clipe de-ntristare,
Ai alungat noaptea din viata mea
Dragostea Ta, Isuse-i o minune
Pentru inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu