Versetul zilei

3 septembrie 2015

Doar harul Lui, si nu meritul meu!

Ce verset minunat:
 "Prin harul lui Dumnezeu sunt ce sunt"
 
Ma uit la tot ceea ce se intampla in jurul meu si vad cat sunt de binecuvantata, desi spre rusinea mea o spun, nu intotdeauna sunt multumitoare si nu intotdeauna sunt recunoscatoare. E adevarat ca fiecare avem in viata incercari, avem probleme, avem parte de ispite, de neajunsuri, avem parte de suferinta, de boala...insa in mijlocul lor, trebuie sa  recunoastem ca nu intotdeauna am avut parte doar de acestea, ci am avut parte si de o multime de binecuvantari.
 Dar, cate din aceste binecuvantari sunt pentru ca am meritat...?
Va spun eu....NICIUNA!
"Prin harul lui Dumnezeu sunt ce sunt"
Daca suntem in viata...e doar harul Lui!
Daca avem o casa, un loc unde sa ne punem capul seara si nu traim drama imigrantilor din tarile musulmane...e doar harul Lui!
Daca avem ce pune pe masa inaintea noastra si a copiilor nostri...e doar harul Lui!
Daca avem o haina ce pune pe noi...e doar harul Lui!
 
Daca suntem ceea ce suntem e doar harul Lui si nu meritul nostru!

Haideti sa-I multumim impreuna si sa-I spunem Tatalui,
"Doamne, harul Tau imi este indeajuns"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu