Versetul zilei

12 august 2015

Lauda-L pe Domnul!

„Te iubesc din inimă, Doamne, tăria mea!
Doamne, Tu eşti stânca mea, cetăţuia mea, izbăvitorul meu! Dumnezeule, Tu eşti stânca mea în care mă ascund, scutul meu, tăria care mă scapă şi întăritura mea!
Eu strig: „Lăudat să fie Domnul!”, şi sunt izbăvit de vrăjmaşii mei.
Psalmii 18:1-3

Citeam aceste cuvinte in aceasta dimineata si in mod special aceste versete mi-au ramas in minte " Eu strig lăudat fie Domnul si sunt izbăvit...", dar psalmul începe, "Te iubesc din inima, Doamne".
Ca sa aduci lauda...trebuie sa iubești!
Care dintre noi nu am avut parte de necaz niciodată?
Dar oare, cați dintre noi am adus lauda Domnului in mijlocul necazului?
Dumnezeu nu este un om ca să-mi schimb sentimentele mele fata de El in funcție de starea in care ma gasesc. Nici macar fata de cel de langa mine nu fac acest lucru, când iubesc, iubesc pur si simplu, fara a astepta nimic in schimb.
Dar in acest verset Dumnezeu ne-a dat ceva mai mult, ne-a dat soluția de a scăpa din necaz, "aduc lauda si scap de necaz".
Știți ca Dumnezeu coboară in mijlocul laudelor?
Indiferent cat de mare-i încercarea, trebuie sa avem tăria sa-I aducem laude. Da, nu este ușor atunci când esti împresurat de probleme sa ai puterea sa canti, ba chiar risc sa fiu privit de alții cu mare suspiciune cat privește caracterul meu, insa Domnul meu mi-a făcut o promisiune, eu trebuie să-mi fac partea mea, iar El se va ocupa de restul.
Esti cumva in necaz? Atunci  lauda-L pe Domnul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu