Versetul zilei

1 iulie 2015

Un verset pentru fiecare zi!



  1. Nimeni să nu-ţi dispreţuiască tinereţea; ci fii o pildă pentru credincioşi: în vorbire, în purtare, în dragoste, în credinţă, în curăţie  1 Timotei 4:12
  2.  Avram a crezut pe Domnul, şi Domnul i-a socotit lucrul acesta ca neprihănire. Geneza 15:6
  3. „Îl văd, dar nu acum, Îl privesc, dar nu de aproape. O stea răsare din Iacov, un toiag de cârmuire se ridică din Israel. Numeri 24:17
  4. „Eu sunt Domnul Dumnezeul tău care te-am scos din ţara Egiptului, din casa robiei.Deuteronom 5:6
  5. Scoală-te şi gemi noaptea când încep străjile! Varsă-ţi inima ca nişte apă înaintea Domnului! Ridică-ţi mâinile spre El pentru viaţa copiilor tăi care mor de foame la toate colţurile uliţelor!Plâng. lui Ieremia 2:19
  6.  Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru; umblati intocmai dupa randuielile Mele, paziti poruncile Mele si impliniti-le. Ezechiel 20:19
  7. Cararea pe care mergi sa fie neteda, si toate caile tale sa fie hotarate: nu te abate nici la dreapta, nici la stanga si fereste-te de rau. Proverbe 4:26-27
  8. Fiindca bunatatea Ta pretuieste mai mult decat viata, de aceea buzele mele canta laudele Tale.Te voi binecuvanta, dar, toata viata mea, si in Numele Tau imi voi ridica mainile. Psalmii 63:3-4
  9. Daca esti curat si fara prihana, atunci negresit, El va veghea asupra ta si va da inapoi fericirea locuintei tale nevinovate.Iov 8:6
  10. "Iata, frica de Domnul, aceasta este intelepciunea; departarea de rau, este pricepere." Iov 28:28
  11. Noi Il iubim, pentru ca El ne-a iubit intai. 1 Ioan 4:19
  12. Daca numai pentru viata aceasta ne-am pus nadejdea in Hristos, atunci suntem cei mai nenorociti dintre toti oamenii!1 Corinteni 15:19
  13. Dar daca cel rau se intoarce de la rautatea lui si face ce este bine si placut, va trai tocmai din pricina aceasta! Ezechiel 33:19
  14. De aceea, Domnul insusi va va da un semn: "Iata, fecioara va ramane insarcinata, va naste un Fiu si-I va pune numele Emanuel. Isaia 7:14
  15. Pazeste-mi sufletul, caci sunt unul din cei iubiti de Tine! Scapa, Dumnezeule, pe robul Tau, care se increde in Tine!Psalmii 86:2
  16. Dar adu-ti aminte de Facatorul tau in zilele tineretii tale, pana nu vin zilele cele rele si pana nu se apropie anii cand vei zice: "Nu gasesc nicio placere in ei" Eclesiastul 12:1
  17. Tot ce voiti sa va faca voua oamenii, faceti-le si voi la fel; caci in aceasta este cuprinsa Legea si Prorocii. Matei 7:12
  18. Caci, prin El, si unii si altii avem intrare la Tatal, intr-un Duh. Efeseni 2:18
  19. Daca vrea cineva sa faca voia Lui, va ajunge sa cunoasca daca invatatura este de la Dumnezeu sau daca Eu vorbesc de la Mine. Ioan 7:17
  20. Feriti-va de orice se pare rau.1 Tesaloniceni 5:22
  21. Multumiri fie aduse lui Dumnezeu, care ne poarta totdeauna cu carul Lui de biruinta in Hristos si care raspandeste prin noi, in orice loc, mireasma cunostintei Lui. 2 Corinteni 2:14
  22. El va va intari pana la sfarsit, in asa fel ca sa fiti fara vina in ziua venirii Domnului nostru Isus Hristos. 1 Corinteni 1:8
  23. Asa ca fiecare din noi are sa dea socoteala despre sine insusi lui Dumnezeu.Romani 14:12
  24. Ridica-ne, Dumnezeule, fa sa straluceasca fata Ta, si vom fi scapati! Psalmii 80:3
  25. In Tine, Doamne, imi caut scaparea: sa nu raman de rusine niciodata! Psalmii 71:1
  26. Popoare, in orice vreme, incredeti-va in El, varsati-va inimile inaintea Lui! Dumnezeu este adapostul nostru.Psalmii 62:8
  27. Domnul sa te binecuvanteze din Sion, El, care a facut cerurile si pamantul! Psalmii 134:3
  28. Doamne, ce este omul ca sa iei cunostinta de el, fiul omului ca sa iei seama la el?Omul este ca o suflare, zilele lui sunt ca umbra care trece. Psalmii 144:3-4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu