Versetul zilei

8 mai 2015

Rugaciune sau cafea?

Fa-ma sa aud de dis-de-dimineata bunatatea Ta, caci ma incred in Tine. Arata-mi calea pe care trebuie sa umblu caci la Tine imi inalt sufletul!
Psalmul 143:8

Dis-de dimineata...!
De multe ori am gasit in Scriptura acest cuvant dis-de dimineata si daca ne uitam bine in fiecare text, acest moment al zilei, are o foarte mare importanta.

Ma uit la fiul meu, cand se apropie caietul la una din materii de final, abia asteapta sa inceapa unul nou. Atunci il liniaza frumos, scrie atent si curat, intr-adevar ti-e mai mare dragul sa te uiti pe el.
Cam in aceeasi situatie suntem si noi, fiecare dimineata este un nou inceput, o noua fila in caietul vietii noastre. Fila de astazi este goala si zorii zilei  stau in fata noastra, insa depinde foarte mult cum incepem ziua. Nu am sa ma refer la cei care nu-l cunosc pe Dumnezeu, pentru ca acolo prioritatiile sunt cu totul altele, cel  alcoolic cauta prima data o gura de alcool, cel care fumeaza cauta prima data o tigara, cel curvar isi cauta o femeie si exemplele pot continua, dar am sa ma refer la noi, cei care spunem ca suntem Copiii Lui.
Sunt cateva lucruri care le putem face cu prioritate dimineata: fie un dush, o cafea sau...poate un telefon. Niciunul din toate acestea nu este rau sau pacat, dar cred ca prioritatea noastra trebuie sa fie RUGACIUNEA sau firul de legatura cu Domnul.
Pagina zilei este alba si imaculata, dar atunci cand primul cuvant in ea Il scrie Dumnezeu, atunci avem siguranta ca intreaga zi suntem sub calauzirea Lui. Atunci am certitudinea ca Dumnezeu este in  controlul tuturor lucrurilor si nu ma tem de nimic.
"Nu te teme, Eu voi fi cu Tine", avem aceasta promisiune din partea Lui, insa pentru ca sa fim siguri ca El este cu noi trebuie sa-L chemam, trebuie sa stam de vorba cu El, trebuie sa-L invitam sa-Si ia locul de cinste in viata noastra. 
Mergem noi undeva neinvitati?
Eu una nu plec in vizita la nimeni daca nu primesc invitatia de a-i vizita, ori la fel ma gandesc ca si Hristos, nu vine daca nu-L chemam. 
Da, El este suveran peste intreg pamant si detine tot controlul universului si al oamenilor, insa e una sa stiu ca mi-am predat viata intreaga zi si toate zile vietii mele sunt in Mana Lui.
Grijile zilei vin peste noi, problemele apar, insa inainte de a ne napadi toate aceste lucruri este foarte important sa I le incredintam Domnului. Tot ce apare si tot ce vine peste noi, incercari, ispite, nevoi, durere, boala si orice alte probleme sa le incredintam in Bratul Lui.

"Doamne, preia Tu intreg controlul vietii mele. Pun totul in Mana Ta, ma pun la dispozitia Ta, eu si intreaga mea familie. Te invit sa scrii prima litera in fila zilei de azi si Te rog sa ma inveti calea Ta. Sfinteste-ma si curateste-ma sa pot fi mai alba decat zapada. Doresc sa-mi arati calea pe care trebuie sa umblu, sa ma inveti sa cunosc care este  voia Ta, s-o accept si s-o implinesc. Hraneste-mi sufletul insetat din Cuvantul Tau, invioreaza-mi sufletul, pune bucurie si pace in mine. Revarsa Duhul Tau in fiinta mea si fa ca din mine sa curga rauri de apa vie. Fii stanca si ajutorul meu in vreme de nevoie. 
Strig catre Tine caci Tu esti scutul si taria mea, Tu esti pricina laudelor mele. Credinciosia si bunatatea Ta sa se innoiasca si astazi fata de mine si familia mea.
 Vreau sa-ti raman credincioasa pana la capat, vreau sa traiesc dupa cum doresti Tu si nu dupa cum vreau eu, vreau sa raman in ascultare. Vreau ca voia Ta sa se faca in viata mea.
Vreau sa fac din Tine bucuria mea iar gura mea sa-Ti inalte cantari de lauda.
Doamne eu Iti cer ajutorul si dimineata rugaciunea mea se inalta catre Tine!"


Nu vrei ca si viata ta sa fie incredintata in Mana Domnului? Dar, cine nu ar vrea sa se stie in siguranta...?
Attunci fa prioritate in viata ta si inainte de orice, stai cu Domnul de vorba.
El este Singurul care iti ofera sprijinul si ajutorul.
Oamenilor le poti spune necazul tau, ei te asculta, insa nu te pot ajuta si nu te pot binecuvanta.
ISUS HRISTOS este ajutorul nostru!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu