Versetul zilei

23 mai 2015

Domnul cauta un Iosia pentru Romania!

Citeam de dimineata cateva capitole din 2 Imparati. In mod special am citit cu foarte mare atentie de la capitolul 22 incolo. 
Iosia era imparat in aceea vreme la Ierusalim. Daca pana la el, mai toti imparatii au facut ceea ce nu placea Domnului, iata-l pe Iosia, singurul imparat care ia o atitudine impotriva tuturor lucrurilor care Il suparau pe Dumnezeu.
In vremea imparatiei lui a fost gasita cartea legii in Casa Domnului.
A fost gasita....! 
M-am intrebat in sinea mea...."oare ceilalti imparati dinaintea lui, chiar nu au fost interesati de aceasta carte, de au lasat-o sa se piarda?" 
Preotul Hilchia a gasit cartea si a trimis-o lui Iosia. Cand imparatul a citit din ea si a vazut ce scrie, atitudinea lui a fost una deosebita, (v. 11)- Cand a auzit imparatul cuvintele din cartea legii, si-a sfasiat hainele.
Imi place atitudinea lui Iosia, strange tot poporul, de la mic la mare si le citeste toate cuvintele care erau scrise in ea. incheie un legamant cu Domnul si promite Domnului ca va pazi tot ceea ce scrie in ea. Incheie un legamant atat el cat si poporul.In capitolul 23 ( si va rog sa cititi aceste capitole, 22 si 23) vedem ca Iosia ia o atitudine impotriva a tot ceea ce era o uraciune inaintea Domnului.
Printre toate actiunile sale de daramare a altarelor inchinate diferitelor zeitati, altare unde se aduceau jertfe inchinate idolilor, (vedeti pasajul  din cap.23, vers.4-20), am gasit un verset care mi-a atras atentia in mod deosebit. Versetul 7: "A daramat casele sodomitilor care erau in Casa Domnului...."
Nu stiu cati dintre dumneavoastra stiu ca astazi in Bucuresti este un mars al minoritatilor LGBT, mai pe intelesul tuturor, o parada de gay si leisbiene. O parada in care oameni care comit pacate grave inaintea Domnului vor manifesta prin Bucuresti aparandu-si idealul.
M-am uitat la cateva filmulete realizate in anii trecuti de la aceste parade si am fost socata sa vad atitudinea, imbracamintea, comportamentul acestor oameni, care sunt robiti de acest pacat.
Stiu ca este un subiect sensibil si multi incearca sa nu abordeze acest subiect, tocmai datorita sensibilitatii  lui, insa nu putem sta nepasatori, noi cei care avem Cartea Legii in mana, noi cei care cunoastem ce scrie. 
Am cautat putin prin arhive sa vad cate biserici au anuntat zi de post si rugaciune in aceasta zi.....
Dezamagire! Nici macar nu s-a deschis subiectul sau poate nu am gasit eu. Daca au fost pastori care au anuntat zi de rugaciune si post, ma rog ca Domnul sa-i binecuvinteze pentru atitudinea pe care au avut-o, iar daca nu au anuntat, tot am sa ma rog pentru ei ca Domnul sa -i ierte pentru nepasarea si ignoranta lor.
Acesti oameni au nevoie de ajutor. Sunt robi ai acestui pacat, dar ei nu pot scapa de acest pacat decat cu ajutorul Domnului, dar pentru asta, CINEVA (adica noi), trebuie sa ne rugam pentru ei, pentru copiii nostri care traiesc in aceasta societate in care li se se spune ca trebuie sa  accepte aceasta diversitate.

Iosia a luat atitudine impotriva pacatului si ceea ce mi-a captivat atentia a fost versetul 25 din capitolul 23,
"Inainte de Iosia, n-a fost niciun imparat care sa se intoarca la Domnul ca el, din toata inima, din tot sufletul si din toata puterea lui, intocmai dupa toata legea lui Moise si chiar dupa el, n-a fost niciunul ca el"

Inca nadajduiesc ca Domnul va aduce un Iosia si in tara noastra, un om care sa se intoarca cu fata spre Domnul, un om care sa se smereasca asa cum a facut Iosia, un om care sa indemne poporul sa faca la fel si-atunci poate ca Domnul isi va intoarce fata spre noi, spre poporul roman, iertandu-ne de toate pacatele.

Nu uitati:
in rugaciunile voastre de azi, aduceti si aceasta cauza inaintea Domnului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu