Versetul zilei

6 aprilie 2015

Cum L-am intampinat?

An de an si ani la rand luam parte la aceasta sarbatoare importanta,  
"Intrarea Domnului Isus in Iersualim".
Si anul aceasta, ne-am adunat cu mic cu mare, indiferent de confesiune si apartenenta religioasa, ne-am strans laolalta sa-L intampinam si noi pe Isus, fie ca acest eveniment a fost ieri sau cu o saptamana in urma.
Dar cum L-am intampinat? La fel ca in fiecare an?
L-am intampinat cu mese intinse si bogate uitand de fapt care este motivul  adevaratei sarbatori si importanta ei sau anul acesta am iesit in intampinarea Lui avand cu o inima transformata, o inima plina de roade in care a rodit roada Duhului?
Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. (Galateni 5:22-23)
Daca ne-am adunat la o biserica doar ca urmare a unei traditii si obiceiuri crezand ca este suficient, atunci in zadar ne-am adunat.
ISUS nu este o traditie, nu este un obicei, El este o realitate vesnica si eterna! El este viu in vecii vecilor!
Avand prezenta Lui in noi, inima noastra trebuie sa fie o inima innoita si o inima schimbata.
 Si astazi sarbatoarea aceasta aduna multimi mari la numar. Multimi care si acum, ca si atunci sunt impartite in doua categorii: oameni care vin sa I se inchine cu sinceritate si din toata inima, dar aduna si aceea multime care practica o inchinare din obisnuita, respectand doar o traditie.
Ce fel de inchinare ai adus?
Inchinare in Duh si Adevar sau ai respectat doar un obicei?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu