Versetul zilei

30 martie 2015

" Te afli pe calendarul meu, ai ajuns la termen !"

Cei care lucreaza intr-un birou stiu ca exista un obiect  care este  aproape nelipsit din fiecare birou, este vorba despre "calendar", calendarul acela pe care notam tot felul de notite.Notam cand intra fila de CEC la incasat emisa catre furnizor, notam o sedinta sau tot felul de  alte notite. De fapt la ora actuala cred ca nu doar cei care lucreaza la birou, ci si acasa sau mai nou tinem evidenta pe telefon. Avem tot felul de memento sau suna alarma la o anumita ora stabilita pentru a ne aminti anumite activitati sau evenimente.

La fel ca si noi, un om  avea si el un calendar pe care nota tot felul de termene. Numai ca era atat de implicat in diferite activitati si avea tot felul de notite, incat calendrul pe care il avea era foarte mic, ba chiar avea nevoie de un calendar mult mai complex, cu ore si alte mici rubrici. Multumit ca acum avea unde nota chiar si orele de noapte, toate sedintele si intalnirile stabilite, isi spusese in sinea lui:
"Ce bine...! De-acum numai ratez nici un eveniment"
Intr-adevar, din aceea zi n-a mai ratat nimic si datorita faptului ca el era mereu punctual a fost apreciat foarte mult de colegi, de sefi, iar acest lucru i-a adus avansarea in functie. A fost ales in functie de conducere si in tot felul de comitete si organizatii importante. Numai ca intr-o zi a ajuns in acel moment in care Dumnezeu i-a zis:
"Nebunule, in noaptea aceasta te afli in calendarul meu cu termene!"

Ne-am pus intrebarea vreodata, daca nu cumva am ajuns in calendarul lui Dumnezeu cu termene?
Dar Dumnezeu i-a zis: „Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va cere înapoi sufletul; şi lucrurile pe care le-ai pregătit ale cui vor fi?”
Avem un interes deosebit pentru lucrurile pamantesti. Ne facem tot felul de programari, tot felul de notite ca nu cumva sa ratam ceva sau sa uitam anumite evenimente. Dar...cate notite ne-am facut pe calendarul vietii noastre pentru a ne aminti ca vine o zi in care vom sta inaintea lui Dumnezeu si cum este viata noastra?

Cand ma trezesc dimineata sunt trezita de alarma de pe telefon, aniversarile importante le am notate pe calendarul de pe telefon si in ziua respectiva primesc o notificare care imi aminteste acest eveniment. Anumite lucruri de care nu trebuie sa uit; rovineta, asigurare, inspectia tehnica sau alte chestii importante le am tot pe telefon, insa de ceva vreme am hotarat sa imi pun o notificare zilnica pe care o primesc la aceeasi ora. Suna cam in felul urmator:
"A mai trecut o zi din viata mea si sunt mai aproape de Domnul. Am vorbit astazi macar unui suflet despre Hristos?"
 Stiu ce  mi-a poruncit Domnul sa fac, ba mai mult sunt constienta ca fiecare zi care trece ma apropie mai mult de Domnul, insa atatea lucruri intervin pe parcursul zilei si atat e de siret diavolul, incat imi incarca memoria si timpul cu tot felul de activitati sau alte lucruri care vrand, nevrand ma fac sa uit de lucrurile prioritare din viata mea. 
Toate sunt importante, dar NIMIC nu este mai important decat Domnul, de-aceea am solicitat ajutor la tehnica aceasta care este din zi in zi, tot mai sofisticata. Si daca tot e sofisticata de ce sa nu profit...?

Ia aminte dragul meu, intr-o zi s-ar putea sa auzi si tu vocea lui Dumnezeu care iti spune...
" te afli pe calendarul meu, ai ajuns la termen"
Esti pregatit?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu