Versetul zilei

16 martie 2015

Fiti binecuvantati de Domnul!

Fiti binecuvantati de Domnul care a facut cerurile si pamanturile!
Imi place tare mult versetul zilei de azi,
"Şi să-L cunosc pe El şi puterea învierii Lui, şi părtăşia suferinţelor Lui, şi să mă fac asemenea cu moartea Lui"

Sa-L cunosc pe El...!
Dragul meu, nu-ti doresti si tu sa-L cunosti mai mult pe Domnul?
Eu imi doresc!
 Imi doresc tot mai mult sa-L cunosc pe Tatal meu, imi doresc tot mai mult sa cunosc Voia Sa, imi doresc sa cunosc tot mai mult din Legile Sale, imi doresc tot mai mult sa ma apropii de El.
Recunosc ca nu intotdeauna stiu sa-mi traiesc viata in asa fel incat Sa spuna in dreptul meu, "Fiica mea, imi gasesc placerea in Tine", insa spun si eu ca David,
" Învaţă-mă să fac voia Ta, căci Tu eşti Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă călăuzească pe calea cea dreaptă!"
Doamne ajuta-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu