Versetul zilei

10 februarie 2015

E un mare har sa stiu ca sunt urmarita!

De ce oare, uneori suntem deranjati de faptul ca cineva rascoleste si patrunde in viata noastra privata privata?
"E viata mea si nimeni n-are dreptul sa intre in ea"
sau
"e viata mea si fac ce vreau cu ea".
Nu va sunt cunoscute aceste doua expresii?
Ieri citeam  o stire  despre  Smart Tv Samsung, noua tehnologie aparuta, care inregistreaza toate convorbirile avute in preajma tv-lui.Am vazut multe comentarii bineinteles si multa revolta ca "cineva "si-a permis sa spioneze viata privata noastra, a oamenilor de rand.Bineinteles ca aceasta compania nu a negat si a confirmat ca acest tip de tv are capacitatea de a recunoaste amprenta vocala si a inregistra discutiile din preajma lui. In fine, articolele sunt mai ample, ele pot fi citite AICI  si  AICI, insa acest lucru nu ar trebui sa ne sperie.
Astazi citind Psalmul 14, mi-am dat seama ca oricat am incerca noi sa avem viata noastra privata, nu este chiar asa. Cineva intra in ea, oricand si oriunde. Atunci cand credem ca sunt doar noi si ne  permitem sa facem tot ceea ce vrem si ce ne trece prin cap, trebuie sa stim ca lucrul acesta nu este adevarat.
Domnul Se uită de la înălţimea cerurilor peste fiii oamenilor
să vadă de este vreunul care să aibă pricepere şi care să caute pe Dumnezeu. Ps.14:2

Ia aminte dragul meu, Scriptura spune ca Dumnezeu se uita  peste  fiii oamenilor si in aceasta categorie intru si eu, si tu.
Daca ne inchipuim ca avem viata privata, ne inselam. NU EXISTA SECRET, indiferent de locatie, indiferent de ora, indiferent de orice am vrea noi, DOMNUL se uita la noi, fie ca vrem sau ca nu vrem.
Daca traim dupa voia Lui, este un mare har si o mare binecuvantare sa stim ca suntem sub ochii Domnului  necontenit, insa daca facem ceea ce nu este pe placul Lui, atunci intr-adevar, trebui sa fim ingrijorati.

Intrebarea este, cum ne consideram,
 "BINECUVANTATI sau INGRIJORATI?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu