Versetul zilei

18 ianuarie 2015

Hrana ta zilnica!

18 IANUARIE
Psalmul 57

Ca şi Psalmii 51 şi 56, şi acesta începe cu cuvintele: „Indură-Te de mine, Dumnezeule! ..." - deoarece harul divin este resursa mea atât împotriva răului care mă înconjoară, cât şi împotriva păcatului care se află în mine (Psalmul 51). Fie că vrăjmaşii poartă numele de Absalom, de filisteni, de Saul, ... de Satan sau de lume, refugiul pentru adăpostirea sufletului meu este „în Tine", Doamne Isuse, „sub umbra aripilor Tale" (v. 1). Într-un astfel de adăpost nu mă tem nici de ceea ce iese din gura oamenilor, nici de laţul întins sub paşii mei (v. 4,6; comp. cu Psalmul 91.3,4). „Dumnezeu ... împlineşte [toate] pentru mine” 
(v. 2). 
Acelaşi răsunet îl au şi cuvintele din Romani 8.28: „Ştim - afirmă apostolul - că toate lucrurile lucrează împreună spre bine pentru cei care îl iubesc pe Dumnezeu". Prin credinţă ajungem să credem şi tot prin credinţă experimentăm apoi că „toate lucrurile", chiar şi cele care contrazic total gândurile noastre, sunt dirijate de Dumnezeu spre binecuvântarea noastră.
Îl găsim apoi pe cel credincios făcându-şi griji mai mult pentru gloria lui Dumnezeu decât pentru propria eliberare (v. 5, repetat în v. 11 şi în Psalmul 108.5). Aceasta a fost rugăciunea Domnului în legătură cu crucea care-I stătea înainte: „Tată, glorifică Numele Tău!" (loan 12.28) şi aceasta trebuie să fie şi cea dintâi dorinţă a noastră în orice împrejurare din viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu