Versetul zilei

11 ianuarie 2015

Doresti binecuvantarea sau nu?

Fiule, dă-mi inima ta şi să găsească plăcere ochii tăi în căile mele.
Proverebe 23:26 
Da-mi inima ta - asta inseamna dedicare si consacrare totala pentru Hristos. Astazi ne luptam cu aceste actiuni de  consacrare totala si daca ne uitam mai bine in jurul nostru, dar nu numai, ci chiar in viata noastra, vedem o dedicare si o consacrare cu "jumatati de masura". Dumnezeu promite binecuvantari celor care  raspund la chemarea „Vino după Mine.” (Matei 9:9).
Daca am cerceta mai profund acest lucru si am  raspunde chemarii, am stii ca acest moment al alegerii noastre este foarte important, pentru ca in functie de alegerea noastra Dumnezeu revarsa aceste binecuvantari, dar tot in functie de alegerile noastre le putem "rata".
De-altfel, care dintre noi  nu  doreste sa beneficieze de aceste binecuvantari? 
Sau...cati suntem dispusi sa pierdem  binecuvantarile divine....?
Cred ca toti le asteptam si le dorim in viata noastra, insa trebuie sa stim un lucru:
binecuvantarile vin, insa  in anumite  conditii, "da-mi inima ta" 
Dragul meu, in ce masura ai raspuns acestei chemari?
Te-ai dedicat Domnului in intregime sau ii dai doar "jumatati din inima ta" ?
 Iacov in ep. sa ne spune:
Credeţi că degeaba vorbeşte Scriptura? Duhul pe care L-a pus Dumnezeu să locuiască în noi ne vrea cu gelozie pentru Sine.Dar, în schimb, ne dă un har şi mai mare. (Iacov 4:5-6)
Dumnezeu nu accepta jumatati de masura, ne vrea cu gelozie pentru El.
 Nu putem sa-I slujim doar duminica si in rest slujim celuilalt stapan. Nu pot curge din aceeasi inima doua izvoare de apa.
 Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi. Curăţaţi-vă mâinile, păcătoşilor; curăţaţi-vă inima, oameni cu inima împărţită! (v.8)
Avem nevoi de un moment al alegerii in viata noastra.
Doresti binecuvantarea sau nu?
EU...DA!!!
Daca si tu doresti binecuvantarea Lui, raspunde chemarii divine
 "Fiule, da-mi inima ta" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu