Versetul zilei

24 decembrie 2014

Traiasca Domnul! El este stanca mea in care ma incred!

Nu pot uita vreodată
Iubirea arătată de Isus,
Ma-mbrăcat în haine albe
A pus pe mine podoabele din cer,
El mi-a dat haină de nuntă
Ce privirea o încântă orişicui,
Şi în mine a pus o taină
E iubirea aratata omului!

Trăiască Domnul! El este stânca mea
În care mă încred!
Trăiască Domnul! El este stânca mea
Şi cetăţuia mea!

Şi viata când va trece
Nu vreau să-mi fie rece inima,
Ca vreau să-i cant iubirea
La Cel ce nemurirea-n dar mi-a dat.
Dumnezeu îmi dă tărie
Să-i cânt cu bucurie numai Lui,
În necaz şi-n clipe grele
Îmi trimite mângâiere-n Harul Lui.

Iar cand cei rai pe urme
Doreau sa-mi ia viata, am zarit
O cetate de scăpare,
Ajutor şi alinare la necaz
Din groapa cea adâncă
M-a pus să stau pe stâncă Mâna Lui,
Şi în turnul de scapare
Fericit cant o cantare
Domnului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu