Versetul zilei

10 decembrie 2014

Cere si asteapta!

Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri.
Filipeni 4:6 

De foarte multe ori implinim Cuvantul scris dar numai pe jumatate. Cand indemna Pavel sa facem acest lucru, "nu va ingrijorati....ci aduceti la cunostinta lui Dumnezeu", chiar daca nu a spus in continuare ce trebuie sa facem, este de inteles. Dupa ce am adus cauza...trebuie sa asteptam si raspunsul.
Aici cred ca avem o mare problema  multi dintre noi. Incercam sa nu ne ingrijoram, fiindca ne aducem aminte de aceste cuvinte, "nu va ingrijorati", aducem inaintea lui Dumnezeu cauza noastra, pentru ca asa este scris, "aduceti la cunostinta lui Dumnezeu", insa nu mai avem rabdare sa asteptam si  raspunsul.
Ca orice scrisoare expediata, exista si un timp de primire a raspunsului.Nu ca Dumnezeu nu ar putea sa ne dea chiar raspunsul pe loc, insa uneori este nevoie sa trecem si prin acest test al rabdarii.Ori la acest test uneori picam examenul.
Daca am invatat sa punem Cuvantul in aplicare, trebuie sa facem acest lucru pana la capat. A cere ceva si a nu astepta si raspunsul, este ca si cum as apela la un prieten sa ma ajute intr-o problema, dar inainte de a primi raspunsul lui, eu plec sa caut ajutorul in alta parte ca si cand mi-a zis "nu". Ori bietul om nici n-a apucat sa-mi raspunda un cuvant ca eu am si decis ce sa fac sau orice alt exemplu de acest gen am putea lua.
Cer, dar nu astept sa si primesc. Daca asteptarea este necesara si in relatia noastra cu cei din jur, cu atat  mai mult trebuie sa asteptam raspunsul de la Dumnezeu, pentru ca El este singurul care poate aduce rezolvare in orice problema. 
Daca ai adus o cauza inaintea Domnului, o cauza poate pentru care suferi de multa vreme, o cauza pentru care ai nevoie de un raspuns din partea lui Dumnezeu, atunci trebuie sa ai si increderea ca El iti va da si raspunsul, chiar daca uneori ti se pare ca nu te asculta. 
El asculta si are la cunostinta toata situatia ta, toate nevoile tale de-aceea trebuie sa ASTEPTI, pentru ca se va ocupa si de cauza ta. Insa pana la primirea raspunsului, poate ca inca  mai esti in examen.
Ps.77:1
Strig cu glasul meu către Dumnezeu, strig cu glasul meu către Dumnezeu, şi El mă va asculta.
Cere si asteapta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu