Versetul zilei

4 noiembrie 2014

Pentru fiecare zi...am un motiv de multumire!

Fiecare zi avem mii de motive de multumire lui Dumnezeu.
Astazi vreau sa-i multumesc Domnului pentru un lucru special!
In timp ce lucrez si ascult o muzica divina la un radio crestin, mi-a venit acest gand in mintea mea si simt nevoia sa fac acest lucru.
 De multe  ori am multumit Domnului ca am un job, insa astazi vreau sa-I multumesc Domnului in mod deosebit pentru acest lucru.

"Doamne,
iti multumesc ca, in timp ce altii si-au pierdut job-ul, eu am unul minunat,
 iti multumesc ca, in timp ce altii lucreaza in frig, eu stau la caldura,
iti multumesc ca, in timp ce altii au un sef stresant, eu am trei, dar toti trei sunt deosebiti,
iti multumesc ca, in timp ce altii nu isi primesc banii la timp, eu i-am primit intotdeauna,
iti multumesc ca, in timp ce altii sunt prigoniti din cauza credintei lor, eu  nu am parte de asa ceva,
iti multumesc ca, in timp ce urechile altora asculta doar injuraturi, eu pot asculta muzica crestina,
iti multumesc ca, in timp ce altii trudesc din greu, eu am parte de un job unde nu-mi este afectata sanatatea,
iti multumesc ca, in timp ce altii lucreaza 6 sau chiar 7 zile din saptamana, eu am parte de 2 zile libere, 
iti multumesc ca in timp ce alti lucreaza 10-12 ore, eu lucrez doar 8 ore,
iti multumesc ca, in timp ce altii  au plecat departe de familie pentru a-si castiga existenta, eu ma pot bucura ca am in tara mea un job.
 Iti multumesc ca....Doamne, cate motive am sa-ti multumesc!
Nu mi-ar ajunge toata viata, de-aceea ca multumire pentru binecuvantarile Tale, gura mea te va lauda pentru toate binefacerile Tale si inima mea iti declara iubire.
 Binecuvinteaza-mi serviciul pe care il am, societatea unde lucrez, binecuvinteaza-mi sefii, dar binecuvinteaza-mi si munca pe care o fac. Da-mi intelepciune in tot ceea ce am de facut, si mai presus de orice, fa-ma lumina pentru cei din jur"

Daca si tu ai ai gasit macar  un motiv de multumire, dintre cele pe care le-am enumerat...multumeste-I Domnului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu