Versetul zilei

5 noiembrie 2014

Nu m-am apucat de politica, dar am iarasi intrebari...?

Nu mica mi-a fost mirarea astazi sa aflu ca nu numai in diaspora au fost probleme in ce priveste votul de duminica, ci si printre studenti  din Timisoara, dar si in intreaga tara.
Cu cateva zile inainte de alegeri, cand tinerii studenti si-au platit chiria, vorbesc de caminul facultatii de medicina, administratorul caminului a cerut studentilor buletinul sa reactualizeze cateva date, desi nu vad sensul, in conditiile in care anul scolar a inceput doar de o luna de zile si toate datele erau actuale.
Asa ca duminica dimineata s-au trezit sute de studenti ca nu au buletinul.
In aceeasi situatie s-a gasit si fiul unui coleg de servici. Stand in camin, in fiecare sambata merge acasa, o localitate la numai cativa km de Timisoara, la parinti. Numai ca  duminica s-a trezit ca nu are buletin si nu poate vota. A plecat impreuna cu tatal lui (colegul meu) sa isi recupereze buletinul. Fiind sigur ca il va da, a urcat singur in camin sa ceara administratorului buletinul. Dupa cateva batai in fata unei usi inchise, a coborat la masina unde il astepta tatal sau, spunandu-i ca nu  deschide usa nimeni.
Colegul meu, fiind un tip dintr-o bucata, care nu sta la discutii, a urcat la camera administratorului de camin, a batut politicos in usa, o data, de doua ori, dupa care o voce din interior i-a spus ca azi nu  are timp sa stea de vorba cu nimeni, sa revina maine.
Nervos, colegul meu s-a prezentat cine este, dupa care a spus taios, 
 "daca in 30 de secunde nu iesi cu buletinul copilului, iti sparg usa".
In urmatoarele secunde, usa din fata sa se deschide incet, dar nu prea mult, doar atat cat sa poata intra o mana si un buletin, era buletinul copilului.
Moment penibil!
Si-acum din nou am cateva intrebari:
Din ordinul cui, s-au cerut aceste buletine?
De ce minciuna cu "reactualizarea datelor"?
Cati dintre studenti si-au putut recupera buletinul ca sa voteze?
Si in final.....cati studenti au votat?
Aaah, mai am una....la cate camine studentesti s-au pus la cale asemenea acte mizerabile?

Traim in Romania, si-aici totul e cu putinta....!!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu