Versetul zilei

13 noiembrie 2014

Incercari neplacute, dar benefice!

Cred ca multi abia asteapta sa treaca ziua de 16 noiembrie, insa fiecare din motive diferite. Eu una, abia astept sa treaca din motive de..."oboseala". Nu am fost asa obosita din 2009, de la alegerile trecute.
Trebuie sa recunosc ca politica ma fascineaza uneori si din aceasta cauza si oboseala care am  acumulat-o isi spune cuvantul, dar nu numai atat, ci si faptul ca imi ocupa timpul atat ziua, cat si o mare parte din noapte.
 Daca pana acum serile citeam sau scriam pe blog, de ceva vreme foarte greu reusesc sa fac acest lucru si chiar imi pare rau, dar ma consolez cu gandul ca mai sunt cateva zile, dupa care vreau sa-l vad pe cel care va iesi victorios ca se apuca si de treaba, ca de vorbe....m-am cam saturat, "mi-e plin podul", vorba bunicii mele.

Facand aceasta paranteza, as vrea sa ne amintim de cuvintele lui Petru:
Preaiubiţilor, nu vă miraţi de încercarea de foc din mijlocul vostru, care a venit peste voi ca să vă încerce, ca de ceva ciudat care a dat peste voi; dimpotrivă, bucuraţi-vă, întrucât aveţi parte de patimile lui Hristos, ca să vă bucuraţi şi să vă înveseliţi şi la arătarea slavei Lui.
Nu stiu cati dintre noi nu avem intrebari in minte atunci cand trecem prin incercari,  
"Doamne , de ce eu?", sau " de ce acum", etc...
Discutam azi dimineata cu cineva la telefon si printre altele imi spunea ca ziua de ieri  a fost cumplita, toate i-au merg pe dos si nu stie de ce i se intampla toate acestea.
Incercarile nu plac nimanui, insa sunt benefice!
In asemenea momente ajungem sa intelegem ca toate lucrurile sunt sub stapanirea Lui, toate sunt in controlul Lui, ajungem sa intelegem ca trebuie sa ne abandonam in Mana Lui si depindem 100% doar de ajutorul si  indurarea Lui si niciodata nu vom sti ce poate face Dumnezeu pana cand nu este TOT ce ne-a ramas. 
Cat timp ne mai bazam si pe "altii", nu vom stii ce poate Domnul!
Sunt diferite incercari, insa nu toate sunt mari, in schimb TOATE sunt necesare pentru cresterea noastra, de-aceea El face evaluarea asa cum ne si spune Cuvantul, "nu vă miraţi de încercarea de foc din mijlocul vostru, care a venit peste voi ca să vă încerce".
 Stiti ce am sesizat? In mijlocul incercarilor ne schimbam atitudinea. Atunci stim care este rolul rugaciunii, atunci stim ce inseamna perseverenta, atunci stim sa rostim rugaciuni fierbinti, atunci devenim sinceri cu Dumnezeu, atunci stim sa rostim rugaciuni din inima si nu doar de pe buze. Tot in incercari invatam ce inseamna dependenta de El, invatam sa ne abandonam in intregime atat noi cat si poverile pe care le caram in spate, atunci invatam ce este credinta.
...nu vă miraţi de încercarea de foc din mijlocul vostru, care a venit peste voi ca să vă încerce, ca de ceva ciudat care a dat peste voi; dimpotrivă, bucuraţi-vă, întrucât aveţi parte de patimile lui Hristos, ca să vă bucuraţi şi să vă înveseliţi şi la arătarea slavei Lui.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu