Versetul zilei

13 octombrie 2014

O zi cu Domnul!

Astazi am avut o surpriza de proportii.
Cineva a incercat sa-mi sparga contul, ba mai mult la prima ora nu imi gaseam blogul. Cand scriam numele blogului ma directiona pe o pagina de bloguri sterse. Dupa incercari nenumarate si cu o multime de verificari, cei de la google mi-au dat acces din nou spre blog. 
Sunt suprinsa si nu stiu de ce, si pe cine am deranjat, dar multumesc Domnului ca am reusit sa intru din nou. Sincer cand am vazut ce mesaj se afiseaza:"blogul dumneavoastra nu este de gasit, cautati la bloguri sterse", am simtit ca am pierdut ceva din mine.

Vreau sa va urez o zi binecuvantata si fie ca umblarea noastra, pasii nostri si gandurile noastre sa fie sub calauzirea Domnului.
Binecuvantati pe Domnul, ingerii Lui, care sunteti tari in putere, care impliniti poruncile Lui si care ascultati de glasul Cuvantului Lui.
Binecuvantati pe Domnul, toate ostirile Lui, robii Lui, care faceti voia Lui!
Binecuvantati pe Domnul, toate lucrarile Lui, in toate locurile stapanirii Lui!
 Binecuvanta, suflete, pe Domnul!

2 comentarii:

  1. Asa este ,eu chiar m-am intristat,cand am vazut ca ”acest blog a fost dezactivat”,caci de dimineata am facut clic la tine.Ma bucur ca s-a rezolvat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Iri, asa mult m-am intristat cand am vazut ca nu mai este. Chiar mi-ar fi parut tare rau sa nu mai existe sansa aceasta.
    Fii binecuvantata Iri in tot ceea ce faci si nu uita..."nu mai avem mult"

    RăspundețiȘtergere