Versetul zilei

2 septembrie 2014

Ma numiti, si totusi...



Isus i-a zis: „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa.
Ioan 14:6 
Isus le-a vorbit din nou şi a zis: „Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.” 
 Ioan 8:12
...să păzeşti porunca, fără prihană şi fără vină, până la arătarea Domnului nostru Isus Hristos, care va fi făcută la vremea ei de fericitul şi singurul Stăpânitor, Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor...
1 Timotei 6:14-15
Glasul Domnului este puternic, glasul Domnului este măreţ.
Psalmii 29:4
...pentru ca, în Numele lui Isus, să se plece orice genunchi al celor din ceruri, de pe pământ şi de sub pământ,şi orice limbă să mărturisească, spre slava lui Dumnezeu Tatăl, că Isus Hristos este Domnul. 
Filipeni 2:10 
Când a fost Avram în vârstă de nouăzeci şi nouă de ani, Domnul i S-a arătat şi i-a zis: „Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic. Umblă înaintea Mea şi fii fără prihană.
 Geneza 17:1

  
Cuvintele acestea sunt pline de adevar, insa nu stiu cat de adevarate sunt si pentru noi cei din zilele de azi?
 Aceste cuvinte scrise pe o placa din vechiul dom din Lubeck par sa stea de marturie.


Hristos, Domnul ne vorbeste astfel:

"Ma numiti Salvator si nu va lasati salvati
Ma numiti Lumina si nu va lasati luminati
Ma numiti Calea si pe ea nu alergati
 Ma numiti Viata si nu ma solicitati
Ma numiti Stapan si nu ma ascultati
Ma numiti Maret si nu ma agreati
Ma numiti Intelept si nu ma intrebati
Ma numiti Domn si pentru mine nu lucrati
Ma numiti Atotputernic si Mie nu va-ncredintati"

Daca nu va voi cunoaste, candva, sa nu va mirati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu