Versetul zilei

11 septembrie 2014

Atributul personal si secretul casniciei!

O femeie şi un bărbat erau căsătoriţi de 60 de ani. Singurul secret dintre cei doi: o cutie de pantofi, ţinută de femeie în dulapul său, cutie în care soţul nu a avut niciodată dreptul să caute si sa vada ce se afla în ea.
Bărbatul a ascultat rugămintea soţiei şi, în toţi cei 60 de ani, nu a încercat să descopere secretul cutiei de pantofi. Până într-o zi când soţia a început să se simtă foarte rău.
Atunci, bărbatul a adus cutia pe patul în care se afla femeia şi a intrebat-o: 
"draga mea, pot sa ma uit in cutie?"
"Poti sa o deschizi", ii spuse sotia.
Când cutia a fost deschisă, omul a văzut două păpuşi croşetate şi o grămadă de bani. "Ce inseamna asta?", s-a bâlbâit el.
"Când ne-am căsătorit", a spus femeia, "bunica mea mi-a spus secretul unei căsătorii perfecte. Mi-a spus că, dacă vreodată voi fi supărat pe tine, să tac din gură şi să croşetez o păpuşă".
Bătrânul a încremenit când a auzit asta. După 60 de ani, în cutie se aflau doar două păpuşi. 
"Doar o singura data, te-am suparat?"
...........
Totuşi, a întrebat el, de unde sunt banii?
"Ah", a spus femeia, "banii sunt din vânzarea celorlalte păpuşi croşetate".

Daca ne-am face o analiza a persoanei noastre in relatia cu sotul sau cu sotia, oare ce am descoperi despre noi?
Putem sa inlocuim cuvantul DRAGOSTE din acest verset cu numele nostru?
Atentie, nu al sotului sau al sotiei ci al nostru personal!
 Monna, Maria, Ioana sau fiecare cu numele lui 
- este îndelung răbdătoare, 
-este plină de bunătate;
-nu pizmuieşte; 
-nu se laudă, 
-nu se umflă de mândrie, 
-nu se poartă necuviincios,
-nu caută folosul său, 
-nu se mânie, 
-nu se gândeşte la rău,  
-nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,  
-acoperă totul, 
-crede totul, 
-nădăjduieşte totul, 
-suferă totul...
????
Personal nu ma regasesc in toate aceste fraze si nici nu pot sa-mi insusesc aceste atribute, insa ma rog Domnului sa ma ajute ca, macar un atribut pe saptamana sa mi-l pot insusi.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu