Versetul zilei

22 august 2014

Si milionarii mor!

Fiind plecata cateva zile si dorind sa ma rup de tot ce inseamna tehnica (telefon, intenet, radio, tv) si tare bine a fost, venind spre casa am aflat vestea care poate a socat pe multi, milionarul Dinu Patriciu a murit.
Intr-adevar si eu cand am aflat, am fost oarecum mirata, insa mi-am pus intrebarea, "ce m-a mirat", varsta, pozitia sociala, milioanele sau numele decedatului?
Cred ca nimic din toate acestea nu ar trebui sa ne mire.
In fata mortii toti suntem egali si nimic din toate acestea nu pot face ca sa ne ocoleasca moartea.
Pozitia noastra in top 300? Nu ajuta cu nimic in fata mortii, iata ca si primul capitalist al Romaniei a pierdut in fata mortii!
Milioanele din conturi? Nicidecum, iata ca indiferent cati bani a avut, sanatatea nu a putut s-o cumpere!
Numele? Moartea nu este interesata de numele nimanui sau ce initiale vor scrie pe piatra funerara!
Varsta?  Nicidecum!
Si-atunci...se naste o intrebare?
Daca vedem ca nimic din toate aceste lucruri trecatoare nu pot cu nimic sa ne ajute in fata mortii, oare nu ne punem intrebarea, merita atata goana dupa vant?
Merita sa neglijam sufletul care este vesnic, pentru a satisface un trup care este trecator si este tarana?
Şi ce ar folosi unui om să câştige toată lumea, dacă şi-ar pierde sufletul?  Matei 16:26
Si milionarii mor....si pleaca cu mainile goale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu