Versetul zilei

27 august 2014

"Doamne arata-mi slava TA!

Moise a zis: „Arată-mi slava Ta!”
Domnul a răspuns: „Voi face să treacă pe dinaintea ta toată frumuseţea Mea şi voi chema Numele Domnului înaintea ta; Eu Mă îndur de cine vreau să Mă îndur şi am milă de cine vreau să am milă!”
Domnul a zis: „Faţa nu vei putea să Mi-o vezi, căci nu poate omul să Mă vadă şi să trăiască!”
Domnul a zis: „Iată un loc lângă Mine; vei sta pe stâncă.
Exod 33:18-21 
 
Ce cerere din partea lui Moise? Cat curaj... Arată-mi slava Ta!
Si ce cuvinte marete rostite de Domnul!
„Voi face să treacă pe dinaintea ta toată frumuseţea Mea şi voi chema Numele Domnului înaintea ta; Eu Mă îndur de cine vreau să Mă îndur şi am milă de cine vreau să am milă!
Cati dintre noi ne dorim sa vedem slava lui Dumnezeu?
Cati am cerut Domnului: "Doamne arata-mi slava TA! 
 
 Se spune despre Moise ca:
 
-a fost copilul unei sclave, dar si fiul unui Imparat
-s-a nascut intr-o coliba si a locuit intr-un palat
-a mostenit saracia si s-a bucurat de bogatie
-a condus armate, dar a fost si cioban la turma de oi
-a fost un soldat puternic, dar a fost si un om bland printre oameni
-a fost educat la curtea lui Faron, dar a locuit prin desert
-avea toata intelepciunea Egiptului, dar avea credinta unui copil
 -a fost balbait la vorba, dar a avut harul sa stea de vorba cu Dumnezeu
-niciun om nu a participat la inmormantarea lui si totusi  a fost inmormantat de Dumnezeu
-buzele lui nu se mai misca, dar vocea lui se mai aude. 
 
Doamne pune in noi aceeasi dorinta, dorinta de a vedea slava TA! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu