Versetul zilei

15 iulie 2014

O zi binecuvantata, alaturi de Grupul Speranta si Luigi Mitoi!

Desi era destul de tarziu cand m-am intors aseara si pe deasupra eram si obosita, am inceput sa scriu cateva cuvinte si sa impartasesc bucuria de care am avut parte, insa se pare ca nu am reusit pentru ca am adormit.
Asa cum v-am spus ieri, asteptam cu nerabdare ora sa pot pleca de la servici mai devreme si sa ma indrept spre Bocsa, jud. Caras Severin, locatie aleasa de grupul Speranta. 
Se apropia ora plecarii din Timisoara, si impreuna cu sotul si dragele mele prietene venite din Italia, in concediu, nu stiam ce sa facem, deoarece afara turna cu galeata.Avand in vedere ca serviciul de evanghelizare se tinea pe stadion, eram in cumpana, sa plecam sau nu, mai ales ca sunt cativa km de strabatut. Dar ne-am rugat si am mers prin credinta, stiind ca scopul acestei evanghelizari si motivatia era una buna, aceea de a-L vesti pe Hristos. Asa ca ne-am "imbarcat" si am plecat.Pana la jumatatea drumului a plouat torential si noi am mers cu credinta, dar o credinta mai mica, deoarece am luat si umbrelele cu noi, (spre rusinea noastra).
Pe masura ce ne apropiam de orasul Bocsa, cerul se insenina, si ne-am bucurat, insa  in drum spre stadion, vedeam cum din curtea unei case scoteau apa de zor (pesemne ca au fost inundati).
Desi am ajuns destul de devreme si mai era o ora pana la inceperea programului, iata ca scaunele au inceput sa se ocupe repede. Cei de la sunet carau boxe, carau cabluri si alte "chestii" necesare, insa imaginea pe care o aveam in fata era una demna de "adevarati slujitori". Cu pantalonii uzi pana la genunchi, cu apa in pantofi carau de zor fara sa mai aleaga pe unde sa paseasca, drept era ca pe oriunde paseau, apa tasnea din pamant.
Am intrebat o sora care era delegata cu ordinea, "sora a plouat tare?"
"Vai Doamne...potop a fost, si s-a luat si curentul, dar slava Domnului ca acuma a venit"
 Ce minune! Cu o ora inainte potop si acuma a iesit soarele...?
DA! Acesta este Dumnezeu! Un Dumnezeu al minunilor!
Nu a contat noroiul, nu a contat frigul, oamenii erau dornici sa-l intalneasca pe Isus!
M-am uitat la fr. Natanael Costea care "inota" (figurat vorbind) prin apa, cu sotia alaturi si pruncul micut in carucior. Il duceau peste tot...misionar de mic, Domnul sa-l binecuvinteze!
Gabi Gorcea imbracat in costum si cravata alerga pe stadion,  prin apa care parca izvora din pamant facand "ture si ture", avand grija ca toate lucrurile sa fie in ordine in ceea ce priveste organizarea.
Toti au fost minunati!
Cantecele au inceput sa  rasune pe stadion.
In cele trei ore cat a durat programul, nu a cazut nici o picatura de apa.
Domnul le are pe toate in control.
 A urmat apoi Cuvantul!
Fr. LUIGI MITOI, a fost mesagerul prin care Dumnezeu a vorbit oamenilor.
S-a citit textul din Luca 8, Învierea fiicei lui Iair. - Femeia cu scurgere de sânge.
Vers. 1 :  La întoarcere, Isus a fost primit cu bucurie de mulţime, căci toţi Îl aşteptau.

 
Oameni care au avut nevoie de Dumnezeu, Iair si femeia cu scurgere de sange.
Oameni care au avut credinta, iar CREDINTA lor le-a adus ceea ce cautau, vindecarea. Insa nu numai vindecarea  trupului, ci vindecarea sufletului.
Apoi, a coborat de pe scena improvizata si a venit spre multime, intreband daca este cineva care Il asteapta pe ISUS, asa cum Il astepta multimea despre care ne scrie dr. Luca in text?
DA, si la Bocsa erau oameni care au dorit sa Il intalneasca pe Isus, si-I multumim Domnului pentru decizia lor.
Soarele a apus demult, s-a lasat seara, dar laudele Grupului Speranta rasunau in noapte.
A fost o seara minunata, dar s-a incheiat repede!
Va veni insa in curand o zi cand laudele nu vor inceta niciodata. 
Astept acea zi!
Pana atunci insa, ma voi bucura in Domnul aici pe pamant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu