Versetul zilei

8 iulie 2014

Dupa doar doua zile...cantam!

Oridecate ori ascult aceasta cantare, stiu ca nu exista pe lumea aceasta necaz pe care Dumnezeu sa nu-l poata alina.
Cu aproape cinci ani si jumatate in urma, intr-o zi de vineri 10 aprilie 2009, imi inmormantam sotul, dupa o moarte subita.
Ce poate fi mai dureros ???
Urma ziua de duminica, am plecat la adunare.Unde as fi putut sa-mi gasesc pacea? Unde as fi putut sa gasesc mangaiere mai bine decat la Domnul?
Mi-amintesc ca, desi franta in suflet de durere, inima cauta sa Il laude pe Domnul chiar si in necaz.
M-am ridicat si am cantat aceasta cantare cu toata fiinta mea, cu tot sufletul meu. Am primit curajul si puterea necesara sa duc cantarea pana la capat.Stiu ca numai El m-a intarit atunci si numai El m-a intarit si de-atunci in continuare, de-aceea Ii voi canta toata viata mea.
Vreau sa-ti spun un lucru dragul meu, oricare ar fi necazul prin care treci astazi, nu uita:
Domnul merge inaintea ta si face suferinta mai usoara!

  Când pe marea vieţii eu, trecut-am grele încercări
Când necazul s-a ivit, Domnul, El m-a smerit mai mult
În singurătatea grea, plângea inima mea de dor
După harul Domnului să-mi vină în ajutor.

Când în largul mării am fost, malul eu l-am dorit mereu
Dar furtuna s-a ivit, Domnul, El m-a smerit mai mult
Când aproape-am fost de mal, a mai venit un val din larg
Ce m-a dus în depărtări prin alte încercări mai mari

Dar în tot necazul meu, Domnul m-a ocrotit mereu;
El m-a scos cu Mâna Sa din încercarea grea, chiar El!
Braţul Său mântuitor m-a ridicat din valul greu,
Sufletul El l-a salvat din marea de păcat.

Înspre Domnul am strigat, din val m-a ridicat chiar El,
Valul mării furios Domnul l-a liniştit pe loc ;
Câte zile voi avea în toate îl voi lăuda pe El ;
El m-a scos cu mâna Sa din încercarea grea.
Braţul Său mântuitor m-a ridicat din valul greu
Sufletul El l-a salvat din marea de păcat.
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu