Versetul zilei

20 iunie 2014

Pretutindeni mişună cei răi...

Ajunsa azi dimineata la birou, dupa ce mi-am facut pe-aici ce era de facut, intr-un moment de liniste am vrut sa citesc un psalm.Daca in urma cu doua zile am citit psalmul 10 si 11, azi am continuat cu 12. L-am citit!
 Insa un verset  imi tot vine in minte, este ultimul verset din Psalmul 12.
Pretutindeni mişună cei răi, când domneşte ticăloşia printre fiii oamenilor.
Ma tot intrebam uneori, de ce este atata rautate in jurul meu? Cum de a ajuns societatea in asemenea stare? Cum de au ajuns"pocaitii" in asemenea stare? Citind psalmul, nu imi este greu sa inteleg, ba mai mult am primit raspunsul la intrebarea mea.
Rautate nu este doar in jurul meu, ci pretutindeni. Este rautate in orasul meu, este rautate in orasul tau, este rautate in tara mea, este si in a ta. Asa ca, oriunde m-as duce si oriunde te-ai duce... nu scapam de acest lucru.
Pretudindeni misuna...Cand misuna...? Cand domneste ticalosia!
Ori din pacate, ticalosie a ajuns stapana la "ea acasa"!
E trist sa spunem acest lucru despre creatia lui Dumnezeu, insa din pacate este cat se poate de real.
Pacatul a pervertit omul. A pervertit sentimentele lui, a pervertit limbajul lui, a pervertit mintea, gandirea si tot ceea ce Dumnezeu a lasat curat. Pacatul a distrus, si acolo unde ajunge pacatul nu mai locuieste nimic bun. Insa este o veste minunata, tot ceea ce este murdar poate fi curatat in sangele lui Isus Hristos.Este ca si in viata de zi cu zi, orice murdarie se poate curata doar prin spalare, iar orice spalare are nevoie de un solutie speciala care curata, asa este nevoie si de curatarea sprituala a  inimii noastre.
Nu exista vreo modalitate de a ne curata noi prin puterea noastra sau prin alta metoda. Scriptura spune:
"....şi sângele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curăţă de orice păcat" (1 Ioan 1:7)

Pretutindeni mişună cei răi, insa cei neprihaniti au Un Aparator. Iov spunea:
" Chiar acum, martorul meu este în cer, apărătorul meu este în locurile înalte" 
Solomon spune in  Proverbele 10:29
  Calea Domnului este un zid de apărare pentru cel nevinovat, dar este o topenie pentru cei ce fac răul. 
 Nu ne ramane decat sa spunem ca David psalmistul:
Apără-mă Tu, Doamne, de potrivnicii mei, luptă Tu cu cei ce se luptă cu mine!
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu