Versetul zilei

7 mai 2014

Sa fim o Evanghelie!

Indiferent cat de tarziu ne trezim, indiferent cat de grabiti suntem, ne straduim din rasputeri sa nu ne pierdem bunul obicei dimineata de a aduce pe altar jertfa de dimineata.Citim din Scriptura si stam in rugaciune (eu si sotul), si recomand tuturor sa faca acest lucru.Azi de dimineata dupa ce am citit, am stat putin de vorba referitor la textul pe care l-am citit "sunetul celor sapte trambite" Apocalipsa 8 si 9 si ne intrebam cum va fi aceea zi? Ce fericiti vom cei care L-am slujit pe Domnul! 
Cat despre cei care azi stau nepasatori, ne gandeam cat de ingrozitoare poate fi aceasta zi....
La un moment dat imi spunea una din experientele sale de ieri de la munca. Lucra undeva in Timisoara la o persoana care nu il cunostea pe Dumnezeu, si cum asculta muzica crestina acolo unde lucreaza pe un mp3, la un moment dat, proprietara a venit si l-a intrebat ce muzica asculta, de unde e aceasta muzica, de unde stie el cuvintele, "pentru ca te-am auzit cantand ", spunea d-na, marturisindu-i ca a stat  pe hol lunga vreme si a ascultat cuvintele si bineinteles, de-aici s-a creat o portita in care a putut sa-L marturiseasca pe Dumnezeu fiind foarte bucuros ca a avut aceasta ocazie.

Avand putin timp acum la servici, mi-am amintit de aceasta discutie pe care am avut-o.
 E foarte important ce urme lasam in urma noastra. 
Ma intreb oare, daca acolo unde muncea fiind singur, nestiind ca cineva il asculta sau il vede, poate ca muncind nu i-ar fi iesit ceva bine si asa cum este obiceiul la nervi "omul injura" sau cine stie ce gesturi necugetate ar fi facut.....oare ce impresie ar fi facut. M-ai putea el sa-L marturiseasca pe Hristos?

Traim in lume, nu trebuie sa facem ce face lumea, insa traim in mijlocul lor pentru ca asa a fost ingaduit si acesta este pamantul, traiesc si oameni rai si oameni buni, insa acolo unde ne-a asezat Dumnezeu pentru o vreme sa locuim sau sa muncim, trebuie sa fim o Evanghelie pentru cei de langa noi. Cuvintele uneori sunt de prisos, faptele noastre valoreaza mai mult de orice cuvinte.Avem aceasta datorie sa Il marturisim pe Dumnezeu, pentru ca la inaltarea Sa la cer a spus;"mergeti si spuneti tuturor...". 
Avem datoria sa spunem, insa degeaba le spunem daca prin purtarea noastra aratam altceva.
Doamne ajuta-ne ca inainte de orice cuvinte
 "NOI SA FIM O EVANGHELIE"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu