Versetul zilei

21 mai 2014

Crestin "de sesiune"

Astazi am avut ocazia minunata de ale vorbi colegilor despre Isus.In aceeasi curte, avem un tehnician dentar(vecin cu biroul) si mai vine dimineata sa-si bea ceaiul sau cafeaua cu noi,  si la un moment dat imi spune: 
" poti sa te rogi si pentru mine ca am examen?"(dansul urmand cursurile de specialitate pentru  a deveni stomatolog).Am stat si m-am uitat la el, intrebandu-l "tu de ce nu te rogi?"

Pe mine poate nu ma asculta, a raspuns el, dupa care mi-a zis un banc...sau mai degraba o constatare zic eu:
Intrebare: Care este perioada in care studentii frecventeaza mai mult biserica si devin "crestini"?
Raspuns: "In sesiune!"

Dumnezeu sa ne fereasca sa fim crestini doar in perioada "de nevoie".

Un comentariu:

  1. Oricine săvârşeşte păcatul este rob al păcatului. ....Deci, dacă Fiul vă va face liberi, liberi veţi fi într-adevăr....unii mărturisesc cu adevăr despre ei înșiși noi însă trebuie doar sa le arătăm pe Isus.

    RăspundețiȘtergere