Versetul zilei

20 ianuarie 2014

Noi suntem Copii ai lui Dumnezeu

In scurtul mesaj pe care l-a avut pastorul nostru, pentru ca este foarte bolnav si ma rog ca Domnul sa se atinga de el, spunea la un moment dat, ca indiferent cat suntem de crestini in mintea noastra  vin adeseori ganduri de ingrijorare pentru ziua de maine, si bineinteles a continuat sa spuna ce trebuie sa facem in aceasta situatie.
Mie insa mi-a ramas aceasta idee si am ajuns acasa incercand parca sa inteleg, ce anume ne determina sa avem aceste ganduri, pentru ca oricat as vrea....ele imi vin.
Am stat si m-am gandit in dreptul meu, la tot ceea ce imi trece prin cap, la toate gandurile pe care le am in minte, bineinteles nu va ganditi ca imi vin cine stie ce ganduri pacatoase, ci ganduri care le are orice mama sau orice parinte cu privire la copiii ei, cu privire la vitorul lor, daca o fi asa sau o fi invers, de ce nu e asa, si de ce este altfel, cu atat mai mult cu cat am avut si o lucrare in care mi-a spus Duhul lui Dumnezeu ca mintea mea este asemeni unei schite plina cu socoteli si de calcule, dar nu asta vroiam sa spun ci faptul ca  toti avem diferite ganduri si poate ingrijorari in mintea noastra.Sigur ca este destul de greu intr-o lume plina de framantari si atata nesiguranta, sa nu ne gandim  la anumite lucruri, anumite situatii, insa a ma preocupa prea mult de aceste lucruri si ganduri, cred ca intr-adevar este o problema.
Daca de pilda gandurile noastre sunt negative cu privire la starea noastra, la situatiile prin care trecem este clar ca am pus pe noi "tinuta" acesta a negativismului. Satan speculeaza fiecare moment si nu se da la o parte niciodata, de a ne strecura aceste ganduri negative in mintea noastra.Trebuie sa stim clar ca aceste ganduri nu vin de la Dumnezeu.
In cap. 5 din Galateni, Pavel isi incepe scrierea: rămâneţi, dar, tari şi nu vă plecaţi iarăşi sub jugul robiei.
Odata deveniti Copii ai lui Hristos, nu mai avem dreptul sa ne intoarcem sub robia de sub care tocmai am fost eliberati. Pentru ca Dumnezeu  nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă, spune in 2 Timotei 1:7
Pentru a scapa insa de acest negativism care s-a inoculat in minte, trebuie facuti cativa pasi de catre noi insine, pentru ca singure aceste ganduri nu vor dispare.
Dumnezeu face si poate sa faca foarte multe lucruri, insa are nevoie si de colaborarea noastra, mai ales in aceste situatii.
Trebuie sa fim constienti ca aceasta stare de negativism va deveni in scurt  timp, cea mai daunatoare stare pentru noi.
Avand aceste ganduri negative care ne amarasc sufletul, trebuie sa stim ca in primul rand pacatuim inaintea lui Dumnezeu, si in  momentele in care ele  incearca sa inunde mintea nostra, trebuie sa inchidem oricare portita prin care isi pot face intrarea.
 Dumnezeu nu ne da ganduri de ingrijorare, de frica, ganduri negative, El ne da ganduri de pace si de speranta.

Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace, şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde.
ISUS ne da o speranta si un viitor binecuvantat, trebuie doar sa ramanem in El, sa-L cautam cu toata sinceritatea si El ne va raspunde.
Cand in mintea ta vin ganduri, tu declara ca esti Copilul lui Hristos si gandurile LUI cu privire la tine sunt ganduri de pace si de speranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu