Versetul zilei

1 ianuarie 2014

LA MULTI ANI!

Anul vechi s-a sfarsit si cum fiecare sfarsit are si un inceput, iata ca  Dumnezeu a ingaduit ca sa intram sanatosi si in acest an!
Personal Ii multumesc ca mi-a mai dat sansa sa ma bucur inca un an si mai mult mi-a dat bucuria sa-i am alaturi pe ambii parinti in aceasta noapte, la cumpana dintre ani. 
Acest lucru este o mare bucurie  si un mare har!

Este un inceput de an nou, nu-l cunoastem, nu stim ce va fi, nu stim cum va fi, insa stim un singur lucru, in mainile Dumnezeului celui viu nu avem de ce sa ne ingrijoram. De-aceea spun si eu ca David:
"Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra"
 
Va urez tuturor un an binecuvantat, pace, sanatate si fie ca  Dumnezeu sa fie prioritatea  si scopul in viata noastra.
LA MULTI ANI!
Psalmul  20 este urarea mea pentru voi, prietenii mei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu