Versetul zilei

30 ianuarie 2014

Inima mea bate doar pentru Tine!

Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi. Curăţaţi-vă mâinile, păcătoşilor; curăţaţi-vă inima, oameni cu inima împărţită!
Iacov  4:8 
Un mesaj foarte dur al apostolului Iacov, am putea spune.Poate daca  ar fi spus,"curăţaţi-vă mâinile, curăţaţi-vă inima, oameni cu inima împărţită", nu era asa de suparator, insa expresia "pacatosilor", nu este prea placuta urechilor, in special noua celor din ziua de azi.
Atunci cand spui omului in fata ca este pacatos, asta il deranjeaza.Poti sa-i enumeri omului pacatele, poti sa ii spui ca nu e bine ce face, poti sa ii spui unde a gresit, insa nu ii spune ca este un pacatos, si mai mult sa nu care cumva sa ii spui ca  "pacatosii vor merge in iad". 
Asta nu....nu accepta.  Eu vad din discutiile pe care le port la servici cu cei din jurul meu. Accepta sa le spun ca au pacate, chiar si le recunosc ei insisi, accepta sa le spun unde au gresit si ce nu au facut bine, insa atunci cand le spun ca rasplata pentru ceea ce fac, daca nu se pocaiesc va fi iazul cu foc, asta nici nu vor sa auda, ba mai mult devin foarte revoltati pe mine.
Oameni cu inima împărţită....ohhh, cati se multi sunt si azi.
Cat de multi sunt cei care au inima impartita, cat de multi sunt cei care oscileaza in trairea lor, ei oscileaza mereu in umblarea lor, umblarea in duhul sau umblarea in firea pamanteasca.
Este clar ca fiecare dintre noi avem atentia concentrata spre ceva. Acum depinde "acel ceva" in care  sfera se afla, in sfera spiritualului sau totul se invarte in jurul "nostru", "in jurul meu".
"EU", este cuvantul care ma caracterizeaza...? Asupra caror lucruri ne este fixata mintea?
Mersul nostru la biserica sau implicarea noastra in slujire nu sunt factorii determinanti pentru a putea fi caracterizati ce fel de oameni suntem.Daca trairea noastra  dupa ce iesim din biserica nu este asemanatoare cu cea  a unui crestin autentic, atunci mintea noastra revine repede asupra lucrurilor de care suntem legati, adica de pamant.
Vorbesc la telefon cu diferite persoane, insa am persoane carora le place sa discutam lucruri din Scriptura si despre Dumnezeu, si am o placere deosebita sa discut cu asemenea oameni si simt placerea aceasta si la ei, dar am persoane cu care discut putin, si daca cumva aduc discutia in sfera spiritualului, cauta repede sa schimbe subiectul sau in cel mai rau caz cauta sa ma expedieze elegant. Ori in acest caz, nu este greu sa iti dai seama  incotro sunt inclinati, spre cer, spre valorile Imparatiei lui Dumnezeu sau spre pamant.
Dacă deci aţi înviat împreună cu Hristos, să umblaţi după lucrurile de sus, unde Hristos şade la dreapta lui Dumnezeu.Gândiţi-vă la lucrurile de sus, nu la cele de pe pământ. Căci voi aţi murit, şi viaţa voastră este ascunsă cu Hristos în Dumnezeu. Coloseni 3:1-3


Doamne, Dumnezeul meu, ajuta-ma ca indiferent de circumstantele vietii in care ma voi afla, sa nu lasi ca mintea si sufletul meu sa se lege de lucrurile vremelnice de pe acest pamant, ajuta-ma sa caut sa umblu doar dupa lucrurile de sus, ajuta-ma sa nu am o inima impartita. Curateste-mi gandul si inima mea, pentru ca vreau sa traiesc doar pentru Tine!
Iti multumesc ca Tu deja ai facut lucrul acesta, prin Fiul Tau, Isus Hristos! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu