Versetul zilei

10 ianuarie 2014

In mijlocul problemelor, tu cauta-l pe Dumnezeu!

Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă.
Matei 11:28 
Cine oare nu a obosit...? 
Traim in ultima perioada, mai bine zis de cativa ani incoace, o stare de stres care se pare ca in urma cu zeci de ani nu exista, ori a existat... insa nu intr-un procent atat de mare. Astazi daca nu ai o oboseala fizica, ai una psihica...si tot ai ceva.

Multi experti in probleme de stres, spun ca acesta are la baza doua cauze,
"prea putina schimbare sau prea multa schimbare". Acuma daca stam si analizam....nu cred ca se pune problema de prea putina....categoric suntem imbuibati pana la refuz in toate domeniile. Suntem atat de plini de informatie incat creierul nostru nici nu poate prelucra tot ceea ce primeste. Multe informatii le primim fara a le cauta noi in mod deosebit, accesand casuta de mesaje deja suntem la curent cu multe evenimente, dupa  altele insa rascolim noi, fie ziare, reviste  sau accesand "goagalul" vorba lui Vanghelie. Si cu cat suntem de informati cu atat devenim mai stresati. Plecam urechea la tot felul de preziceri, la tot felul de prognoze, la tot felul de statistici si toate acestea le cautam cu scopul de a stii ce s-a intamplat in lume, ce ne va aduce ziua de maine sau eventual anul in care tocmai am intrat. Insa cu toata stiinta si cu toata cercetarea noastra, ne trezim ca ne-am imbolnavit de stres si suferim de depresie, pentru ca toate nu au decat un singur scop, acela de a ne tulbura linistea. Uitati-va in jurul vostru si ma refer la copii tineri care nu au probleme, nu au copii care sa ii traga de maneca, nu au facturi de platit, nu au credite de achitat, nu au grija"oare ce voi pune pe masa familiei", si cu toate acestea ii auzi deseori, "sunt foarte stresat"...
Care sa fie oare cauza?
Prea putina sau prea multa schimbare in viata lor?
 Avem libertatea si Dumnezeu ne-a dat si intelepciunea de a alege ce sa cautam, ce sa citim si nimeni nu ne obliga sa ne incarcam  memoria cu tot felul de lucruri daca constatam ca acestea ne fac mai mult rau decat bine.
Insa in toata aceasta "harmalaie", se aude o voce blanda care ne da o veste buna,
 Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă.
Cine oare ne poate da odihna si pacea de care avem atata nevoie?
Cine oare se ofera sa preia cufarul cu poveri din spatele nostru?
Nici o stire de senzatie, nici o descoperire a oamenilor de stiinta nu este in stare sa ne aduca pacea, insa in cartea prorocului Isaia gasim scris urmatorul cuvant, si eu il iau ca pe o promisiune pe care mi-o face Dumnezeu," Celui cu inima tare, Tu-i chezăşuieşti pacea; da, pacea, căci se încrede în Tine. Încredeţi-vă în Domnul pe vecie, căci Domnul Dumnezeu este Stânca veacurilor".
In Dumnezeu gasim odihna, gasim pace si gasim rezolvarea tuturor problemelor. In necaz David a strigat la Domnul:
"Tu eşti ocrotirea mea, Tu mă scoţi din necaz, Tu mă înconjori cu cântări de izbăvire"
 „Eu – zice Domnul – te voi învăţa şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi,
te voi sfătui şi voi avea privirea îndreptată asupra ta.”
Doamne cat de minunat este acest cuvant!!!
...te voi învăţa şi-ţi voi arăta calea, noi trebuie doar sa acceptam sa ne lasam invatati si calauziti.
Interesant este ca toti isi  doresc pace, toti doresc sa nu fie stresati, toti doresc odihna de care au atata nevoie, insa nu toti Il doresc pe Isus, cu toate ca El este Singurul care  poate oferi aceste lucruri.

Doamne, intr-o lume atat de stresata, nu doresc decat sa imi preiei Tu controlul mintii mele. 
Doresc ca intr-o lume imbibata cu pacat, eu sa caut sa ma hranesc din Cuvantul Tau.
Doresc ca printre miile de oameni care alearga dupa senzational, eu sa alerg dupa Tine! 


 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu