Versetul zilei

26 decembrie 2013

Fiti binecuvantati!

Cand am inceput sa scriu pe blog nu mi-am propus sa scriu pentru un motiv anume, nu pentru un castig, ci singurul motiv a fost sa spun si altora despre Hristos.Asa ca motivul pentru care urmaresc unele statistici, cum ar fi: cate persoane sunt conectate pe blog, cate au intrat astazi, din ce tara provin sau alte date, sunt pur si simplu doar  pentru mine.Nu mica mi-a fost mirarea sa vad astazi ca cele mai multe intrari le-am avut azi din America.Desi este urmarit zilnic  de persoane din afara granitelor, si as putea sa zic ca aproape din fiecare tara, chiar si tarile musulmane in mod special, totusi Romania a fost cap de lista.Astazi pot sa zic ca America a batut recordul si a atins cifra de 700 de cititori pana in acest moment, iar inca 300 din Romania si alte tari.
Pot sa zic ca 1035/zi este o cifra record si-i multumesc Domnului pentru ca mi-a dat si mie posibilitatea sa pot sa Ii vestesc Numele pana la marginile pamantului, chiar daca nu direct, ci prin intermediul internetului.
Vreau sa va multumesc tuturor pentru ca inainte de a citi ce scrie cineva,  mai intai Il cautati pe Dumnezeu.
Oamenii  va pot ajuta poate pe moment, va pot oferi un ajutor temporar, dar DUMNEZEU este Singurul care va poate da ceea ce nimeni nu o sa va poata da. El va poate da pace, fericire si prin Fiul Sau va poate da viata vesnica!
Fiti binecuvantati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu