Versetul zilei

23 decembrie 2013

Fa-mi inima Betleem

Eu sunt pribeag, calator, nimic in lume
Vreau Doamne sa am a Ta iubire
Azi de craciun da-mi Doamne viata, din viata Ta
Vreau dragoste din belsug si bucurie
Da-mi pacea Ta si fericire
Nu ma lasa, ia-ma cu Tine, in patria Ta

Refren:
O Doamne vin' mai degrab, in al meu suflet
Condu-ma Tu in al meu umblet
Fi preamarit in vesnicie, Doamne Dumnezeu
Fa-mi inima Betleem, unde te nasti azi
Sa ma inchin cu lacrimi pe obraz
Sa ma smeresc si sa Iti dau slava,
Vesnic Domnul meu.

Alfa Omega Tu esti iubit Parinte
La vocea Ta voi lua aminte
Caci viata mea este pierduta, fara mana Ta
Tu ai venit pe pamant sarac si singur
Plin de Duh Sfant, vestind Cuvantul
Te nasti din nou, Tu esti Preasfantul, Isus Mesia


Din cerul sfant ai venit la noi in lume
Sa ne aduci doar mantuire
Sunt coplesit de a Ta iubire Isus Domnul meu
In vesnicii vom canta in cor de ingeri
Dragostea Ta ce ne cuprinde
Si ne da har si mangaiere, prin cuvantul Tau. 
                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu