Versetul zilei

22 noiembrie 2013

Scrisoarea unui copil!

După moartea câinelui ei Abbey, o fetiță în vârstă de 4 ani din SUA, Meredith Scrivener, a fost devastată. I-a cerut mamei ei s-o ajute să-i trimită o scrisoare lui Dumnezeu, iar femeia a acceptat, sperând că asta îi va alina suferința micuței.
“Doamne, Doamne, Vrei, te rog, să ai grijă de câinele meu Abbey? A murit ieri, iar acum se află cu tine în Rai. Mi-e foarte dor de ea. Sunt foarte bucuroasă că m-ai lăsat să o am, deși s-a îmbolnăvit. Sper că te vei juca cu ea. Îi place să se joace cu mingi și să înoate. Îți trimit o poză cu ea pentru ca să o recunoști când o vei vedea. Mi-e tare dor de ea”, i-a scris fetița lui Dumnezeu, iar mama acesteia a hotărât că o scrisoare atât de frumoasă merită și un răspuns.
Drept urmare, a pregătit o altă scrisoare și i-a dat-o fiicei sale, spunându-i că Dumnezeu i-a scris înapoi. Iată cel de-al doilea mesaj:
“Dragă Meredith,
Abbey a ajuns cu bine în Rai. Poza pe care mi-ai trimis-o a fost de mare ajutor. Am recunoscut-o imediat pe Abbey.
Să știi că nu mai este bolnavă. Spiritul ei este aici lângă mine, la fel cum se află și în inima ta. Lui Abbey i-a plăcut să fie câinele tău. De vreme ce în Rai nu avem nevoie de coprurile noastre, n-am unde să păstrez poza, așa că ți-am trimis-o înapoi pentru a o păstra și pentru a-ți aminti mereu de Abbey.
Îți mulțumesc pentru scrisoarea ta frumoasă. Mulțumește-i mamei tale că te-a ajutat să o scrii și că mi-a trimis-o. Ai o mamă deosebită, am ales-o special pentru tine.
Îți trimit binecuvântările mele și fiecare zi și vreau să-ți amintești mereu că te iubesc foarte mult.
De altfel, sunt ușor de găsit, oriunde este iubire.
Cu dragoste, Dumnezeu”

         Sursa: viralnova.com]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu