Versetul zilei

16 noiembrie 2013

Ma cunosti...?

Atunci cei neprihăniţi Îi vor răspunde: „Doamne, când Te-am văzut noi flămând şi Ţi-am dat să mănânci? Sau fiindu-Ţi sete şi Ţi-am dat de ai băut?
 Când Te-am văzut noi străin şi Te-am primit? Sau gol şi Te-am îmbrăcat?
 Când Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă şi am venit pe la Tine?” 
 Drept răspuns, Împăratul le va zice: „Adevărat vă pun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.”
Matei 25:37-40

Dupa cum bine stim fiecare rege isi rezerva o parte din timpul sau pentru a vizita pe cei din imparatia sa. De regula aceste vizite le face inopinat.
 El vine sa vada ce se mai intampla prin imparatia sa, dar in mod special vine sa vada ce mai fac slujitorii sai.
Asemenea face si Isus Hristos.
Hristos Marele Regele, vine de multe ori  sa vada ce fac cei din Imparatie SA.
Dar pentru ca aici nu-L putem vedea cu ochii nostri muritori, El isi dezbraca haina Sa stralucitoare de Rege si imbraca diferite haine. Imbraca haina unui sarac, imbraca haina unui bolnav, mai imbraca deseori si haina unui intristat.

Noi care spunem ca-L cunoastem pe Hristos, oare Il recunoastem chiar daca are pe El o haina ponosita? Il recunoastem pe Isus chiar daca este pe un pat de spital  sau poate intristat si apasat ?
MA CUNOSTI, intreaba ISUS?
Cum reactionam noi...?

Oh, Doamne de cate ori am trecut pe langa El si habar nu am avut ca El era Cel care avea o haina veche si murdara? El era Cel flamand, Cel intristat...El cersetorul de la coltul strazii?
EL era....si nici macar nu L-am cunoscut.....!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu