Versetul zilei

21 noiembrie 2013

Alerg spre ţintă...!

Fraţilor, eu nu cred că l-am apucat încă; dar fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea şi aruncându-mă spre ce este înainte, alerg spre ţintă, pentru premiul chemării cereşti a lui Dumnezeu, în Hristos Isus.
Filipeni 3 :13-14
Dumnezeu ne-a facut o chemare  fiecaruia. Daca recunoastem ca nu suntem desavarsiti si nu am adus la implinirea chemarea cereasca pe care am primit-o atunci alegarea noastra nu s-a incheiat.
De fapt intreaga noastra viata TREBUIE sa fie o continua alergare.  
Tragedia din ziua de azi este ca multi  ne-am oprit din alergare. Confortul si comoditatea ne-au facut sa incetinim pasul  iar acum stam in aceea zona in care incercam sa ne mentinem.Numai ca in aceasta stare intervine comparatia dintre "persoana mea" si "cel de langa mine"
Cand ma vad mai bun decat cel de langa mine, cu siguranta nu mai caut sa alerg si sa implinesc chemarea la care am fost chemat.
 Chiar daca ultima 100 de m este cea mai grea,
".....uitând ce este în urma mea şi aruncându-mă spre ce este înainte, alerg spre ţintă..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu