Versetul zilei

28 octombrie 2013

Nu te teme de nimic, EL este cu tine !


„Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu.
 Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde.
Isaia 43:1/b-2

Nu stiu cat de bine o sa va simtiti dupa ce veti citi acest verset, insa eu ma simt minunat!
M-am trezit in zori, nu stiu o fi ora schimbata de vina sau altceva, insa daca tot m-am trezit nu am vrut sa las sa treaca vremea inutil, ci am avut un timp de partasie, doar eu si Domnul.
Citind Isaia 43, am primit una din asigurarile cele mai frumoase pe ziua de azi.
Daca Domnul isi arata dragostea in acest capitol fata de Israel, acelasi lucru Il face si pentru mine azi, dar sa stii ca nu doar pentru mine, ci si pentru tine.
"....te chem pe nume..."
Ce Dumnezeu Maret si Atotstiutor!
M-am intalnit adesea pe strada cu multe persoane care m-au salutat, poate am schimbat chiar cateva vorbe, vag imi sunt cunoscute, insa nici in ziua de azi nu imi amintesc exact cum se numesc, si poate nici nu-mi voi aminti vreodata.
Dumnezeu insa nu este om, EL este DUMNEZEU si stie numele fiecaruia dintre noi.
Astazi te striga pe nume....Maria, Ion, Ghita, Matei, Ana, Monica, Sandu, sau cum ne-o chema pe fiecare, astazi Domnul ne striga si ne spune fiecaruia in parte:
„Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc..."
Ne izbaveste din orice incurcatura am intra, ne izbaveste din orice necaz care se va abate asupra noastra, ne da aceasta asigurare: "nu te teme..."
Atatea momente avem aproape in fiecare zi de suparare si de necaz, si toate acestea ne pot duce adeseori la probleme mari de sanatate sau chiar moartea noastra, insa de fiecare data am vazut ca o mana salvatoare ne-a scapat. Este mana lui Dumnezeu !
El a promis Copiilor Sai ca Ii va ocroti si Ii va pazi in orice moment.
Cine oare ar putea face acest lucru, decat Dumnezeu?
Oricat de mult imi iubesc copiii si as vrea sa fiu cu ei in permanenta, nu pot. Mi-as dori sa pot sa ii apar de orice necaz, sa merg in urma lor pe strada si sa ii feresc de accidente sau orice alta nenorocire  care s-ar putea abate asupra lor, insa cu toata dragostea mea...e imposibil sa pot face eu acest lucru. Singurul lucru pe care il pot face, este sa-i incredintez in fiecare zi in bratele acestui Dumnezeu minunat, si atunci stiu ca sunt in siguranta totala.
El este Dumnezeu si nimeni nu este ca El !
Daca veti citi intreg  capitolul, veti vedea de cate ori intalniti aceasta afirmatie a lui Dumnezeu:
"Eu, Eu sunt Domnul.."
Vers.10-15
Eu sunt: înainte de Mine n-a fost niciun dumnezeu, şi după Mine nu va fi.
 Eu, Eu sunt Domnul, şi afară de Mine nu este niciun mântuitor!
 Eu sunt Dumnezeu.
 Eu sunt de la început, şi nimeni nu izbăveşte din mâna Mea; când lucrez Eu, cine se poate împotrivi?
 Eu sunt Domnul, Sfântul vostru, Făcătorul lui Israel, Împăratul vostru.”

Acest Dumnezeu este Tatal meu! Doamne, ce minunat!
Astazi mi-am incredintat totul in Mana Lui, familia mea, copiii mei, mi-am incredintat viata mea, casa mea, am incredintat tot ce am, iar El mi-a dat o asigurare minunata,
"NU TE TEME"
Nu vrei sa faci si tu acelasi lucru?
Atatea asigurari iti da Domnul, crede-l pe cuvant, pentru ca nu vei avea nimic de pierdut.

Psalmi 37:5
Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra.

Isaia 41:10
Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu