Versetul zilei

8 octombrie 2013

"EL schimbă vremurile şi împrejurările..."

     Sunt cateva zile mai mult de cand nu am reusit sa ma apropii intens si mai profund de Cuvantul lui Dumnezeu, chiar daca am citit in Scriptura. Una e sa citesti si alta e sa te adancesti in Cuvant. Nu am reusit sa fac acest lucru pentru ca am fost plecata, iar mai apoi am avut tot felul de piedici, dar dau slava Domnului ca in toate aceste momene L-am simtit langa mine.
   "El schimbă vremurile şi împrejurările..." spune Daniel in cartea sa, Daniel 2:21
EL, adica Dumnezeu schimba anotimpul, schimba zilele, schimba tot ceea ce vrea, pentru ca El este Creatorul.Asistam la tot felul de schimbari climatice, la tot felul de schimbari poate anormale din punct de vedere stiintific. Se intampla tot felul de fenomene anormale atat la noi in tara, cat si in intreaga lume,  nu le pricepem si nu intelegem de ce, insa Singurul care le are in control toate lucrurile este DUMNEZEU. Sub autoritatea Sa, si a Fiului Sau, se intampla totul !
    Nu exista zi in care sa nu citim sau sa nu auzim vesti care ne pun pe ganduri si ne framanta, insa trebuie sa stim ca nimic din toate acestea nu este fara stirea si fara voia LUI.
    EL schimba vremurile..spune Daniel.
Astazi  vremea data de Dumnezeu , este vremea HARULUI ! O zi de har  pe care o traim din plin si ne bucuram. Ne bucuram ca suntem in viata, ne bucuram ca nu suferim in trupul nostru, ne bucuram ca putem citi aceste randuri in liniste, ne bucuram ca nu suntem intr-un razboi, ca si tara ma refer, ne bucuram ca putem asculta Cuvantul lui Dumnezeu oricand si la orice ora, insa trebuie sa stim ca tot EL va schimba aceasta vreme si asta cat de curand. Vremea Harului a inceput inca de la Calvar. Atunci Dumnezeu l-a dat pe Singurul Sau Fiu, din dragoste, pentru pacatele noastre. L-a facut pacat, ca noi sa putem trai vesnic. Acolo au inceput zilele de HAR, acolo am primit matuirea in dar, si nu doar noi poporul roman, nu doar poporul american, nu doar o anume natiune, ci intreaga lume, toti cei care cred in Isus Hristos, trebuie doar sa primim darul oferit.
 Dupa o vreme a Harului care dureaza de atata timp, dupa o indurare asa de mare, va urma o vreme a JUDECATII.
 Maine, poate chiar la noapte va veni vremea JUDECATII !
 Veni-va ziua Judecatii, si atunci va trebui sa dam socoteala pentru tot ceea ce am facut sau n-am facut, pentru tot ceea ce am vorbit sau am gandit.
EL schimba vremurile si imprejurarile, nu noi...!
Oricat am dori o amanare, o negociere in acel moment, nu se va putea. EL hotaraste cat va mai dura aceasta zi de har, El hotaraste cand va spune STOP, totul depinde de EL.
Realizam noi oare ca in tot acest proces, noi nu avem nici un fel de cuvant...? Realizam ca nimic nu va depinde de noi...?
Singurul lucru care intr-adevar depinde de noi si numai de noi, este locul unde ne vom petrece VESNICIA.
In functie de alegerea noastra de azi, depinde viitorul nostru vesnic.
Astazi, daca citesti aceste randuri, inca traiesti in vremea de HAR, maine nu putem sti. Nu pot stii nici daca eu mai sunt in viata, nu poti stii nici daca tu o sa mai fi in viata, insa ceea ce stim este urmatorul lucru:
 astazi si eu si tu avem o zi de HAR !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu