Versetul zilei

23 august 2013

Momente frumoase...alaturi de cei dragi !

Una din pasiunile mele...sunt fotografiile.
Cateva peisaje minunate, desi imi este foarte greu pe care sa le aleg, peisaje pe care le-am surprins pe parcursul vizitei noastre la prietenele noastre dragi, si vreau sa le multumesc inca odata.
  
 
 
Am lasat dorul de copii, si am cutreierat Venetia, impreuna cu sotul.
Impreuna cu prietena mea draga, Mia
Se stie ca Venetia este unul din orasele indragostitilor.De-aceea, la fiecare pilon sunt  zeci si sute de lacate cu numele indragostitilor pe ele.Indragostiti isi scriu numele si data, iar mai apoi arunca cheia in apa.
 
Sincer...daca ma lasau sa arunc o undita in apa, cu siguranta prindeam un peste frumos....!
O casuta foarte frumoasa, aranjata in stil rustic, micuta si foarte cocheta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu