Versetul zilei

20 august 2013

„Moise! Moise!” El a răspuns: „Iată-mă!”

    Ne-am trezit astazi poate umpic mai tarziu decat  in alte zile. Este singura zi in care a plouat usor si am profitat mai mult lenevind, si poate ca am fi lenevit mai mult, dar  mirosul cafelei proaspete, venea dinspre bucatarie, acolo unde gazda noastra, minunata si ma rog ca Domnul sa Ii binecuvinteze casa, ne pregatea micul dejun.Asa ca mi-am aruncat un strop de apa peste  fata arsa de soare si am venit la bucatarie sa ii simt si gustul cafelei, nu numai mirosul.Acolo am gasit-o pe prietena mea adancita in cuvantul lui Dumnezeu, si i-am urmat modelul.
Am citit un pasaj dintr-o carte pe care tocmai i-am adus-o cadou. Mi'a ramas privirea pe un verset tare frumos:
 
Domnul a văzut că el se întoarce să vadă; şi Dumnezeu l-a chemat din mijlocul rugului şi a zis: „Moise! Moise!” El a răspuns: „Iată-mă!”
Exod 3:4
 
Dupa patruzeci de ani petrecuti in pustie, Moise cred ca s-a simtit foarte singur.Ma gandesc la Moise, ce amintiri cred ca l-au napadit acolo pe camp unde pastea turma socrului sau Ietro. De regula, in singuratate ai timp mult mai mult sa te gandesti atat la trecutul tau, dar si la viitorul care iti sta in fata.Cred ca la fel a facut si Moise, s-a gandit la locul de unde venea si unde ajuns. Desi a crescut in casa lui Faron, Moise nu a putut sa suporte si sa vada cum fratii sai erau chinuiti si oridecate ori a vazut o nedreptate Moise  si-a aparat fratii.
Numai ca uneori a trebuit sa intervina dur( vz. Exod 2:11-15), si datorita acestor lucruri petrecute, Moise a trebuit sa fuga de la Faron.
Interesant este ca tocmai de cine ii era teama si tocmai de cine a fugit, vine Dumnezeu si il trimite chiar acolo, la Faron.
 
Iată că strigătele israeliţilor au ajuns până la Mine şi am văzut chinul cu care îi chinuiesc Egiptenii.
          Acum, vino, Eu te voi trimite la faraon, şi vei scoate din Egipt pe poporul Meu, pe copiii lui Israel.” Exod 3:9-10
Doamne, cred ca n-ai nimerit bine.....! Tocmai pe mine m-ai ales? Tu nu stii ca tocmai de Faron fug eu, si Tu ma trimiti chiar pe mine? Cine sunt eu ? De ce tocmai eu?
      Moise a zis lui Dumnezeu: „Cine sunt eu, ca să mă duc la faraon şi să scot din Egipt pe copiii lui Israel?” Exod 3:11
Si iata ca dupa o discutie in care Moise incerca sa se justifice si invoca tot felul de scuze ca nu el este persoana potrivita pentru aceasta misiune,
Du-te, dar; Eu voi fi cu gura ta şi te voi învăţa ce vei avea de spus.”  Exod 4:12 cu toate astea Moise  sovaieste.
Numai ca atunci cand Dumnezeu alege, noi nu ne putem impotrivi.
 
Ma gandesc ca asemeni si noi, ca Moise, ne gandim ca nu suntem pregatiti sau nu suntem persoana potrivita prin care Dumnezeu sa isi faca lucrarea Sa.
Du-te, dar; Eu voi fi cu gura ta şi te voi învăţa ce vei avea de spus.” 
Nu stiu daca te afli in fata unei alegeri, dragul meu cititor, insa stiu ca atunci cand Dumnezeu alege si hotaraste, noi nu suntem in masura sa spunem "NU".
Poate ca nu stim unde ne trimite, nu stim ce vrea de la noi, dar stiu un lucru, ca Dumnezeu pregateste si cele mai mici detalii: Du-te, dar; Eu voi fi cu gura ta şi te voi învăţa ce vei avea de spus.” 
Acolo unde  esti, in singuratate, sa stii ca nu esti singur, Dumnezeu aude rugaciunea ta, stie ceea ce ai nevoie, stie cat Ii poti fi de folos, asa ca nu te impotrivi.
Asculta cand te striga pe nume si raspunde-I
" IATA-MA, SUNT AICI, TRIMITE-MA "
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu