Versetul zilei

17 iulie 2013

Scaparea este Domnul.... !

Psalmi 14:6
Râdeţi voi de nădejdea celui nenorocit…, dar scăparea lui este Domnul.

Nu odata am vazut in jurul meu cand unii oamenii, cu oarecare mirare, dar in acelasi timp cu satisfactie, aveau  privirile  indreptate a batjocura spre necazul  unui credincios.Parca asteptau sa se petreaca un miracol, iar daca nu se petrecea, era luat in deradere.
Faptul ca ne-am pus increderea in Domnul, nu garanteaza lipsa incercarilor si a necazului sau a suferintei din viata noastra.Din contra, in Ioan 16:33, scrie:
V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea.”
Isus nu ne-a spus ca vom fi scutiti de ele, dar ne-a garantat biruinta daca ne incredem in El.

Nu stiu care este starea prin care treci azi, nu stiu cati rad  de suferinta ta sau de necazul si durerea prin care treci, dar vreau sa te asigur de ceva, 
daca ti-ai pus nadejdea in Domnul...stai linistit, pentru ca EL este scaparea ta.
Oricate zambete ironice a-i primi de la cei de langa tine, Dumnezeul in care ti-ai pus increderea  e viu si El stie de ce a ingaduit si pentru cat timp a ingaduit incercarea din viata ta.
Continua sa te increzi in El indiferent de circumstantele in care te afli, continua sa te rogi, iar la vremea porivita El va interveni cu putere  si autoritate in viata ta.
Psalmi 25:2
În Tine, Dumnezeule, mă încred: să nu fiu dat de ruşine, ca să nu se bucure vrăjmaşii mei de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu