Versetul zilei

11 iulie 2013

Calea spre cer, trece si pe la Golgota !

Fă-mă să aud dis-de-dimineaţă bunătatea Ta, căci mă încred în Tine.
 Arată-mi calea pe care trebuie să umblu, căci la Tine îmi înalţ sufletul.
  Arată-mi calea pe care trebuie să umblu....o dorinta minunata zic eu, dar ma intreb cati dorim cu adevarat sa cunoastem calea si sa ramanem pe ea pana la capat?
Sa ne amintim de Moise si de cererea lui, facuta catre Dumnezeu:
"Acum, daca am capatat trecere inaintea Ta, arata-mi caile Tale...."
A dori sa cunoastem caile Lui, inseamna a-L cunoaste pe Dumnezeu in profunzime.Sa Ii cunoastem caracterul, puterea, intelepciunea Sa fara margini si neprihanirea Sa, dar in acelasi timp sa Ii cunoastem si suferinta.
Imi amintesc ca intr-unul din  anii trecuti mi-am ales o destinatie de concediu unde nu mai fusesem. Una din cunostintele mele a fost cu o luna inainte in acelasi loc. Ca sa cunosc mai bine destinatia, am cerut sa imi spuna fiecare detaliu in parte, traseul, punctele de atractie, ba chiar si o estimare  din punct de vedere al preturilor...cu alte cuvinte i-am spus sa imi faca de cunoscut calea pe care urma sa merg si eu, si cum era logic am  intrebat doar pe cine mai fusese pe acelasi drum...
Cam asa stau si lucrurile in calatoria noastra spirituala.
Doamne arata-mi calea Ta !
Cine oare este in stare sa ne descrie cel mai bine ce vom intampina pe acest drum, daca nu ISUS ?
Toti ar trebui, sa dorim, sa cunoastem calea lui Isus.
 Calea neprihanirii este calea pe care a mers Isus. Ne dorim oare neprihanirea?
Calea lui Isus este dreapta, ne dorim oare si noi sa umblam in dreptate?
Pe calea lui Isus este pace, cautam noi pacea?
Calea lui Isus este adevar!  Viata noastra reflecta oare adevarul ?
Doamne arata-mi calea Ta !
Daca cerem sa ne arate, cred ca exista si dorinta noastra de a merge  pe calea LUI, insa pentru aceasta trebuie sa-I stam la dispozitie indiferent de circumstantele vietii in care ne vom gasi.
Poate vor veni asupra noastra  nori grei de incercare, de lipsuri, de suferinta, dorim sa cunoastem si sa ramanem pe calea Lui?
Sa ne amintim un lucru:
Calea lui Isus a trecut pe la CALVAR !
A fot batjocorit, a fost scuipat, biciuit....calea lui a trecut prin Via Dolorosa, a cunoscut suferinta.
Mai dorim sa cunoastem calea Lui? Mai dorim sa mergem pe acelasi drum?
S-ar putea ca dorind sa cunoastem calea LUI, sa avem parte de incercari si suferinta pe care poate nu le-am fi cunoscut daca nu cunosteam calea LUI. In Fapte 14 vers.22, Pavel  le vorbea ucenilor, dar ceea ce este uimitor, este faptul ca Pavel nu le promitea ca vor avea un drum presarat cu trandafiri, ci el le spunea adevarul,
El îi îndemna să stăruie în credinţă şi spunea că în Împărăţia lui Dumnezeu trebuie să intrăm prin multe necazuri.
Aceasta este  CALEA LUI HRISTOS !

Un drum cu obstacole, cu lupta mare, cu suferinta .....dar cu o rasplatire imensa.
Rasplata noastra va fi viata vesnica!
Arată-mi, Doamne, căile Tale şi învaţă-mă cărările Tale.
Psalmii  25: 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu