Versetul zilei

6 iulie 2013

Ajutorul nostru vine doar de la Domnul !


 Îmi ridic ochii spre munţi… De unde-mi va veni ajutorul?
 Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul.
Da, El nu va îngădui să ţi se clatine piciorul; Cel ce te păzeşte nu va dormita.
 Iată că nu dormitează, nici nu doarme Cel ce păzeşte pe Israel.
 Domnul este păzitorul tău, Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă.
De aceea nu te va bate soarele ziua, nici luna noaptea.
Domnul te va păzi de orice rău, îţi va păzi sufletul.
 Domnul te va păzi la plecare şi la venire, de acum şi până în veac.
Psalmii 121
Indiferent cat de  mult sau cat de putin te increzi in Dumnezeu, in necazuri si in probleme, in incercari si stramtorare.....singurul lucru pe care il faci, ridici ochii spre cer, plin de  neputinta..
Am  avut ocazia sa am alaturi de mine cativa ani, un coleg care si-a declarat crezul lui  fara nici un fel de mustrari de constiinta, "crezul lui ateu".
Au trecut ani de discutii si dispute pe tema aceasta intre mine si el, si fara nici un argument....continua sa creada la fel.A venit peste familia lui un necaz la un moment dat, si  cu toate ca nu credea in "NIMIC", iata ca in acele zile de incercare....si-a ridicat capul in sus.
Ma intreb oare spre ce si-a inaltat privirea si rugaciunea lui?
Oare muntii i-au putut da o mana de ajutor?
NU !
Ajutorul nostru vine doar de la Domnul !
Cand  ajungem in necaz, NIMENI si NIMIC nu ne poate oferi ajutorul.
 Poti sa ai prieteni "sus pusi", poti sa faci parte dintr-o familie cu renume, poti sa milioane si milioane in conturi, nimic din toate acestea nu te vor putea ajuta cu absolut nimic.Ai falsa impresie sa crezi ca, daca ai ajuns la spital si l-ai cunoscut pe directorul de acolo.....vindecarea  ta a fost posibila.....
Nicidecum ! Daca Domnul nu s-ar fi atins de tine.....puteai sa  cunosti....toata echipa medicala.
Ajutorul vine doar de la DOMNUL !
El este Singurul in stare sa ne satisfaca toate nevoile, atat pe plan material, dar si pe plan spiritual.De-aceea eu mi-am pus toata increderea in El, si te sfatuiesc sa faci acelasi lucru, daca pana azi nu ai facut.
Vei vedea ce minunat este sa te increzi in EL, sa stii ca in orice vreme de nevoie El iti este alaturi si este gata sa iti dea ajutorul.
Fii binecuvantat !

Un comentariu:

  1. Binecuvântat să fie omul care se încrede în Domnul şi a cărui nădejde este Domnul!

    RăspundețiȘtergere