Versetul zilei

4 iunie 2013

Dor de duca..!

Gandindu-ma la concediu, m-a apucat un dor "de duca"...cu toate ca vremea de afara ma indeamna sa ma arunc (cand ajung acasa de la birou), sub o plapumioara calda si sa dormmmm si iar sa dormmmmm.
Numai ca, nici macar luxul acesta nu pot sa il am...(ca nu am timp), mi-a venit totusi in gand o dorinta arzatoare. Ma gandeam din nou, asa cum fac de cativa ani incoace...la frumoasele locuri din Israel.
Ma gandeam ce bine ar fi sa pot ajunge si eu" pe urmele Mantuitorului"....sa ajung la zidul plangerii si sa imi inalt privirea spre cer, sa merg in gradina Ghetimani si sa imi plec genunchii in rugaciune....nu-i asa ca suna tentant?
Cred ca deja v-am facut sa va ganditi la concediu....
Mi-as dori tare mult...insa pana atunci ma delectez cu cateva imagini din Ierusalim.Imagini pe care le puteti vizualiza si dumneavoastra pe http://www.jerusalemshots.com/Jerusalem_en169-1361.html
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu