Versetul zilei

30 mai 2013

De ce Iona?

 As fi vrut sa  adorm....dar nu pot sa nu imi reamintesc ceea ce am auzit astazi. In ultima vreme foarte des am auzit predici despre IONA. Am auzit atat de des invataturi si ganduri minunate despre prorocul Iona, incat subiectul imi este foarte familiar, asta cu atat mai mult cat si noi ca familie, am ajuns cu cititul, tot la cartea lui Iona. Aseara am avut la cina o prietena draga din Italia, si curios este ca am deschis Biblia...si acelasi subiect l-am avut...IONA. Astazi am mers la adunare...si cred ca Dumnezeu a mai  vrut ceva sa ne spuna....pentru ca textul citit si mesajul a fost acelasi...IONA.
De ce IONA...? 3-4 saptamani....doar Iona...? 
DA, si cred ca, daca am citi cartea Iona in fiecare zi, tot ar avea Domnul ce sa ne vorbeasca prin Duhul Sfant. Dar, cred ca voi continua maine...totusi vreau sa adorm...
O noapte binecuvantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu