Versetul zilei

23 aprilie 2013

Viata si timpul !

Imagineaza-ti ca ai  o datorie la banca sau in alta parte si  te trezesti  dimineata, cu o scrisoare sau un telefon, in care esti  informat: " Datoria ta a fost achitata. Soldul dumneavoastra este zero".
Asa-i, ca ar fi minunat....?
Dar daca stam si ne gandim, omul nu are datorii doar pamantesti...are si datorii in viata spirituala.Pacatele noastre murdare, poverile grele care ne inconvoiau umerii, poverii care s-au strans in ani si ani, Dumnezeu le-a luat, ne-a eliberat si ne-a gratiat de ele.
Biblia spune; "plata pacatului este moartea".Cea mai mare datorie a noastra  a fost achitata.A fost platit un pret imens, a fost achitata cu sange nevinovat.Prin Isus am primit iertarea si viata.
Acum suntem datori fata de Isus.Dar ce fel de datorii avem...?
Noi nu am venit la intamplare, nu am venit prin evolutie...noi am fost creati dupa chipul si asemanarea Sa, si ni s-a dat suflare de viata.
Ca atare, Ii suntem datori, viata noastra!
Domnul Dumnezeu a făcut pe om din ţărâna pământului, i-a suflat în nări suflare de viaţă, şi omul s-a făcut astfel un suflet viu.Geneza 2:7
Pe langa duhul de viata pe care l-am primit in noi, am primit si viata vesnica.
Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său. 
1 Ioan 5:11
Ce mare oferta ni s-a facut? Sa primim viata si nu doar aici...ci si viata vesnica!
Isus nu asteapta altceva de la noi....ci recunostinta, si multumire.Nu trebuie sa facem altceva, decat sa Ii aducem viata noastra inaintea Lui prin pocainta si ascultare. Ascultare, de Dumnezeu ! 
A asculta de El, inseamna a trai viata dupa standardul lui Dumnezeu...si nu dupa standardul nostru.
Atunci El le-a zis: „Daţi, dar, cezarului ce este al cezarului, şi lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu.” Luca 20:25
Cezarul vine si ne ia cu forta datoriile pe care le avem, Dumnezeu nu face acest lucru, desi ar putea sa  intervina in orice moment, totusi...El sta si asteapta.
Viata noastra este primita de la El si-I suntem datori ! 
Suntem datori sa Ii dam lui Dumnezeu, timpul nostru !
1 h = 60 min. 
1 zi = 24 h
7 zile = 168 h
31 zile = 744 h
1 an = 365 zile
365 zile = 8760 h
8760 de ore are un an...! Cate ore din 8760 suntem la dispozitia LUI?
Sa o luam mai concret...Cate ore din 24, Ii acordam lui Dumnezeu? Cate ore din 24, stam de vorba cu El?
Stam de vorba asa cum merita un Dumnezeu? Daca vorbeste seful  la servici cu noi, stam si ascultam ochi si urechi. In fata lui Dumnezeu...cum stam?Stam jos pe scaun in pozitie lejera, picior peste picior, mesteacand guma...? Vorbim cu Dumnezeu in fuga, legandu-ne la siret dimineata....si spunandu-i doua vorbe din mers?
De la El avem viata, si automat avem si aceste ore din viata noastra.
 Ii datoram Lui si timpul nostru? Oh....DA !

Tot ceea ce am, familie, bani, timp, suflare de viata...totul am din Mana Ta Doamne !
....de-aceea, tot ce am Iti incredintez  Tie TATA!
Da-mi intelepciune sa imi chivernisesc viata si timpul cat mai bine, si spre folosul Tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu