Versetul zilei

29 aprilie 2013

Hrana ta zilnica !

29 Aprilie
2 Samuel 12.15-29

Psalmii 3-7 relatează despre această pagină întunecată a istoriei lui David. Fuga de Saul fusese nimic pe lângă această fugă de propriul fiu răzvrătit.
Dacă inima îi este sfâşiată, totuşi supunerea şi încrederea îi rămân nezdruncinate. Ascultaţi aceste frumoase cuvinte: „Dar Tu, Doamne, eşti un scut în jurul meu" (Ps. 3.3). în timp ce Ahitofel propune o ambuscadă în cursul căreia să cadă asupra împăratului pe timp de noapte, „când va fi obosit şi cu mâinile slăbite", pentru a-l „înspământa" (v. 2), ce-1 auzim pe David declarând? 
„Eu m-am culcat şi am adormit; m-am trezit, pentru că Domnul mă susţine. Nu mă voi teme de zecile de mii ale poporului..." (Psalmul 3. 5, 6).
Priviţi devotamentul celor care i-au rămas credincioşi lui David. întâi sunt aceşti doi tineri, Ahimaaţ şi Ionatan, ale căror picioare - şi a căror acţiune promptă (spirit de decizie) - sunt utile în serviciul împăratului.
În ceea ce ne priveşte, ar fi bine dacă am şti cum să folosim ocaziile şi să-i ajutăm pe cei din jurul nostru de fiecare dată. Indirect, acesta va fi un serviciu pentru „împăratul".
La sfârşitul capitolului găsim alte exemple de activităţi variate pentru Domnul şi pentru poporul Său: căutarea bunăstării şi a confortului celor trudiţi, exersarea ospitalităţii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu